• Anonym (Dickie)

Varför så känsligt med dick pics?

Funderar på det.

Vi killar vill ju bara visa det finaste vi har. Tänk efter, inget att bli arg för.

Och ni tjejer, skicka fler pussy pics!

Vi måste vara snälla mot varandra!

Peace & Love!

• Svar på tråden Varför så känsligt med dick pics?
  • Anonym (Hej)
    Anonym (Dickie) skrev 2017-10-12 23:19:08 följande:

Funderar på det.

Vi killar vill ju bara visa det finaste vi har. Tänk efter, inget att bli arg för.

Peace & Love!

Är det till en tjej som uppskattar det så kör på !! Om inte så undrar jag om du ansett det vara ok med en man (känd eller okänd för dem) som blottar sig utomhus för nån tjejkompis till dig, din syster, mamma eller dotter. Och när de tar fast blottaren säger han : "Jag ville ju bara visa det finaste jag har. Det är inget att bli arg eller obehaglig till mods över." Då är man långt över gränsen och sjuk. Så ..oavsett det är över nätet/telefonen eller ute i allmänheten så får man helt enkelt acceptera om folk inte vill se sådant.
  • BurningDiamond

Helt ärligt, om du anser att din kuk är det finaste du har så är du extremt långt ifrån en person jag skulle vilja ha i min närhet. Jag värderar andra fysiska attribut högre, och framför allt värderar jag mentala/emotionella attribut högre än något fysiskt attribut.

Men det gäller mig. Om du har kvinnor i din omgivning som uppskattar och vill ha bilder på din penis så är det fritt fram att skicka!

• Anonym (E)

Funderar på det.

Peace & Love!

På vilket sätt är man snäll om man skickar något som man vet att nån inte vill ha för att man själv gillar det? Eller menar du att det bara är tjejen som ska vara snäll och låtsas tacksam?
  • Anonym (.)

Funderar på det.

Peace & Love!

Att ställa en sån här fråga till en kvinna, eller ännu värre, en grupp av kvinnor, är som att fråga en hund hur gammalt universum är och sen försöka tolka gnylandet.
  • Anonym (A)

Att utan förvarning/överenskommelse skicka en dickpic är ett sexuellt övergrepp PUNKT!

• Anonym (Kvinna)

Funderar på det.

Peace & Love!

Men vi kvinnor tycker att kuken är det absolut fulaste en man har och har du inget finare som tex intelligens och trevligt sätt så vill de flesta kvinnor inte ha dig.
  • Anonym (ace)
    BurningDiamond skrev 2017-10-13 02:45:14 följande:

Helt ärligt, om du anser att din kuk är det finaste du har så är du extremt långt ifrån en person jag skulle vilja ha i min närhet. Jag värderar andra fysiska attribut högre, och framför allt värderar jag mentala/emotionella attribut högre än något fysiskt attribut.

Men det gäller mig. Om du har kvinnor i din omgivning som uppskattar och vill ha bilder på din penis så är det fritt fram att skicka!

• Anonym (al)

Jodå, jag uppskattar dickpics! Faktiskt så mycket att jag håller på att sammanställa en liten fotobok med bilder och fullständiga namn på dem som skickat dem. Om alla killar som skickat dickpics till mig bara visste... Förvarar dem inordnade i mappar och visar tjejkompisarna och skrattar.

• BossHoss

Funderar på det.

Peace & Love!

Va fan kuken och musen är väl lååååångt ifrån det finaste man har. 
    Halvnaket är sexigast
  • Anonym (R)

Funderar på det.

Peace & Love!

Sexuell trakasserier är inte uppskattat. Jag har hört folk prata om vem vilka rubbade män det måste vara som skickar dessa kort. De som skickar dessa kort ska omedelbart anmälas.
Svar på tråden Varför så känsligt med dick pics?