• Anonym (sew)

Vill träffa en kvinna

Jag är en tjej som är 35 år och bor i Dalarna. Jag jobbar som sjuksköterska i Falun. Jag lever i ett heterosexuellt förhållande men drömmer jämt och ständigt om kvinnor. Jag har förstått att jag är bisexuell för länge sen. Känns som att det saknas något i mitt liv. Finns det andra tjejer i Dalarna som känner som jag, som är i en liknande situation? Jag är 170 cm, 63 kg mellanblond och snygg :)
  • Svar på tråden Vill träffa en kvinna
  • Anonym (@)
    Anonym (sew) skrev 2017-10-14 20:47:37 följande:

Jag är en tjej som är 35 år och bor i Dalarna. Jag jobbar som sjuksköterska i Falun. Jag lever i ett heterosexuellt förhållande men drömmer jämt och ständigt om kvinnor. Jag har förstått att jag är bisexuell för länge sen. Känns som att det saknas något i mitt liv. Finns det andra tjejer i Dalarna som känner som jag, som är i en liknande situation? Jag är 170 cm, 63 kg mellanblond och snygg :)

Inte insett att jag är bi, men funderingarna har startat. Är nyfiken på det. Har pojkvän, nytt förhållande. Men är jätte nyfiken på kvinnor. Alltid funnit kvinnokroppen het ;)

Bor dessvärre inte i Dalarna.... :/
  • Anonym (Mys)

Hej!

Vet inte om jag är bi men har länge fantiserat om att vara med andra kvinnor. Tyvärr bor jag inte i Dalarna men vi kanske kan skriva lite och prata av oss?!

• CatjaLilja

Delarna ligger ju typ i mitten av Sverige. Så pm om ni dalakullor vill ha besök

Svar på tråden Vill träffa en kvinna