• Anonym Klant

Glömde skicka in aktivitetsrapport.

Fick ett brev föra månaden om att jag inte lämnade in min aktivitets rapport (visste inte att jag skulle skicka något sånt eftersom min kontakt person sa inget om det), nu har det gått en månad och så händer ett problem samma dag jag ska skicka in min aktivitetsrapport (den 14de som är sista dagen) och jag lyckas inte skicka in den. vad är det som händer om man glömmer skicka in den 2 gånger?

• Svar på tråden Glömde skicka in aktivitetsrapport.
  • Anonym (.....)

Det som händer är att du inte får dina pengar...

• Anonym Klant

läste runt och så står det typ att andra gången så dras bara en dag, och undrar om det stämmer eller om hela dras

• Atta ataei

Hej

Jag har en fråga jag har främlingspass den går ut snart om jag ansöker får jag ny pass eller ?

• Anonym (Skalman)

Mejla din handläggare med sökta jobb och säg att det inte gick att skicka in pga något fel på ams.se .

• Anonym (j)
    Anonym Klant skrev 2017-10-15 22:05:53 följande:

Fick ett brev föra månaden om att jag inte lämnade in min aktivitets rapport (visste inte att jag skulle skicka något sånt eftersom min kontakt person sa inget om det), nu har det gått en månad och så händer ett problem samma dag jag ska skicka in min aktivitetsrapport (den 14de som är sista dagen) och jag lyckas inte skicka in den. vad är det som händer om man glömmer skicka in den 2 gånger?

Tycker du ska påpeka att du inte blev informerad om aktivitetsrapportering första gången också.
  • Anonym (Gg)
    Anonym Klant skrev 2017-10-15 22:10:11 följande:

läste runt och så står det typ att andra gången så dras bara en dag, och undrar om det stämmer eller om hela dras

Det stämmer att dom drar en dag.
  • Anonym (Sista dagen är idag, 16/10!)

Jag hade oturen att förlora mitt jobb och behöver således också skicka in en aktivitetsrapport. Dock är det idag, den 16/10 som är sista dag så än så länge har du några timmar på dig!

Svar på tråden Glömde skicka in aktivitetsrapport.