• Jägarbrud

Gravtest

Hej!

Jag undrar om de är för tidigt att göra ett gravtest imorgon om man har Bim nu på torsdag,jag gjorde ÄL test söndag-måndag och de var jätte positiva! Är de då för tidigt att göra ett gravtest imorgon tisdag? Snälla svara!

• Svar på tråden Gravtest
  • Isathe
    Jägarbrud skrev 2017-10-16 14:51:20 följande:

Hej!

Jag undrar om de är för tidigt att göra ett gravtest imorgon om man har Bim nu på torsdag,jag gjorde ÄL test söndag-måndag och de var jätte positiva! Är de då för tidigt att göra ett gravtest imorgon tisdag? Snälla svara!

Gjorde du gravtest förra veckan?
    Å nej de är inte för tidigt eftersom man kan få utslag 5 dagar före beräknad mens, men däremot så är de inte hundra procent tillförlitligt om man testar så tidigt.
  • Jägarbrud

Ja det gjorde jag! Men de va ju alldeles för tidigt då!

Gjorde ett grav test idag som va neg,så kan de betyda att jag inte är gravid då eller va tror ni?

• Isathe
    Jägarbrud skrev 2017-10-16 15:03:05 följande:

Ja det gjorde jag! Men de va ju alldeles för tidigt då!

Gjorde ett grav test idag som va neg,så kan de betyda att jag inte är gravid då eller va tror ni?

Har du BIM nu på torsdag är det inte försent för ett pluss. Vänta och testa på fredag morgon.
  • Jägarbrud

Japp jag har Bim på torsdag! Tack! Vi håller alla tummar på plus!

• Jägarbrud

• öland88
    Jägarbrud skrev 2017-10-16 15:36:16 följande:

Hur har de gått? 
    Med min näst äldsta son så fick jag inget + förens en vecka efter beräknad mens så ge iinte upp
  • Jägarbrud

Mensen den kom så inget plus.

Nu hoppas vi att de går bättre nästa gång.

Men denna oro att misslyckas igen är en stor oro. Men fet jag måste släppa de för att kunna fortsätta. Tack för du frågar.

Svar på tråden Gravtest