Speciellt..
Vart ska man börja?
Jag var ihop med en kille för 5 år sedan så tog det slut, för 3-4 år sedan...
det slutade inte bra.. ingen av oss ville flytta till den andras stad ( distansförhållande) och sedan hade han problem med samlivet.. det funkade helt enkelt inte. Jag sa att jag kunde följa med till läkaren... men det hände inget. Han föredrog att kolla porr.
Sedan träffade jag honom ett halv år till ett år efter der tog slut... då tryckte han upp det i ansiktet på mig att det funkade jätte bra med sexet med hans nya...
klart gjorde det ont.
Efter ett ta så spelade jag ett online spel.. med hans bror. Var av att vi alltid tyckte bra om varandra.
Inget mer än så när jag var med hans bror.
Sedan blev kontakten tätare.. och vi började känna något för varandra... känslor kan man inte styra över helt enkelt.
Vi träffades några gånger... men vi hamna aldrig i säng.
Jag var kär och han med sa han.
Sedan sa jag att han måste prata med han bror om detta, om vi ska fortsätta mer...
Han vågade aldrig göra det... då...
Sedan träffades vi inte och nu har vi fått upp kontakt igen. Han har berättar för sin bror.
Vi träffas mer än innan, vi kan inte sluta prata, vara nära, umgås, dagligen minst 1-2timmar i tele, fikar, promenader, hålla handen, men vi har inte varit med varandra intimt... för vi vill vänta.
Han har träffat en kompis till mig.. och verkligen förklarat för honom... att det var det dumaste han har gjort att släppa mig den gången, och han vill vara med mig. Och han pussas, kramas med mig när han var med..
han uppmuntrade mig att mina vänner skulle vara med sist. Han har pratat om mig med sina vänner.
Han ser en framtid med mig säger han.
Är man en dum människa för att man vill inget annat heller... utan att det ska bli oss?