Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Drinne98

Julklappskorg till pojkvän

Jag har funderat länge på en perfekt julklapp till min pojkvän sedan närmre ett år tillbaka, har extremt dålig fantasi när det gäller gåvor men lite smått och gott i en presentkorg gör ju allt mer personligt och kul.

Är ute i god tid dels för att slippa stressen i sista sekund och dels för att ha råd att köpa julklappar till alla, min pojkvän fyller i början av december och då tänkte jag ge han en finare klocka.

Nu till frågan, vad tycker ni jag ska lägga i julklappskorgen och borde det vara ett speciellt tema eller bara lite gott o blandat?

Vi har små planer på att flytta ihop, men inget spikat så, men något litet till det skulle ju vara något som får en att se fram emot det!

Vill ha mycket och olika tips, öppen för alla förslag!!

• Svar på tråden Julklappskorg till pojkvän
  • Drinne98

Läste inte igenom innan jag postade, låter som att jag funderat på julklapp i närmre ett år, men jag menade att jag och min pojkvän har varit tillsammans i närmre ett och ett halvt år. Om det nu spelar någon roll, alltid bra med lite bakgrundsinfo iaf.

• BossHoss

Väldigt svårt att komma med förslag till en personlig julkorg till en person som man inte vet vem det är. Berätta vad han har för intressen mm så kan det bli lättare

Rakprylar, parfym tex

• Drinne98

Hans intressen är hockey och innebandy, parfymer har han tyvärr massor. Detta är så svårt

• w123

Alla pojkvänner gillar att deras flickvän köper sig sexiga underkläder och slår in sig själv med en stor röd rosett!

Svar på tråden Julklappskorg till pojkvän