• Anonym (Adam)

Vänförslag instagram

Mitt x har kommit upp som förslag på person att följa, vad innebär det? På instagram alltså. Vi gjorde slut för två månader sen och tog bort varann överallt. Är det för att hon har varit inne och kollat på min sida? Eller är det för att vi har gemensamma faktorer (vänner intressen etc)

• Svar på tråden Vänförslag instagram
  • Anonym (Stina)

Antagligen för att ni har gemensamma vänner

• Anonym (Adam)
    Anonym (Stina) skrev 2017-10-17 18:32:35 följande:

Antagligen för att ni har gemensamma vänner

Ok. Så vänförslagen är inte såna som går in och stalkar då?
  • Anonym (Stina)

Kan det säkert vara också. Vill du inte att hon ska stalka dig så blocka henne

• Carambolan

Jag tror också på gemensamma vänner alternativt att du fortfarande har kvar henne i kontaktlistan på mailen/mobilen. Kan också vara att det är för att hon likeat många av dina bilder (för länge sen).

• Anonym (Adam)
    Carambolan skrev 2017-10-17 20:38:26 följande:

Jag tror också på gemensamma vänner alternativt att du fortfarande har kvar henne i kontaktlistan på mailen/mobilen. Kan också vara att det är för att hon likeat många av dina bilder (för länge sen).

Jag hade kvar hennes nr i mobilen såg jag nu. Tog bort det. Man är väl alltid anonym på insta, besök loggas väl inte?
  • Anonym (Hej)

På min Insta kommer det regelbundet upp vänners bekanta som förslag att följa. Så det har nog inget med något ditt ex gjort/varit på din sida.

• Anonym (Frågvis)

Vad bestämde du dig för?

Att följa henne?

• Anonym (Hej)
    Anonym (Hej) skrev 2017-10-17 22:50:30 följande:

På min Insta kommer det regelbundet upp vänners bekanta som förslag att följa. Så det har nog inget med något ditt ex gjort/varit på din sida.

Kan föresten också tala om att min Insta är Privat så ingen av dessa jag får förslag om att följa har kunnat "aktivera" förslagen genom att de varit inne på min sida. Tror det kommer upp slumpvis. Vänners vänner och kanske även deras vänner.
Svar på tråden Vänförslag instagram