• Äldre 17 Oct 22:37
    1844 visningar
    2 svar
    2
    1844

    Han blev tyst

    Har pratat med en kille några månader väldigt intensivt och om två veckor ska vi äntligen träffas. Sista veckorna har vi pratat låååånga stunder i telefon nästan varje dag men för snart en vecka sedan blev det tyst. Har inte hört ett ljud på fem dagar nu. Har provat ringa tre ggr under tiden då han antingen inte svarat eller så har det varit upptagetton. Det jag skrivit på messenger har inte blivit levererat. Vad kan ha hänt??

    Vill skicka ett sms men vad skriver jag utan att låta varken desperat eller otrevlig?? Vill ju bara veta vad som hänt...

  • Svar på tråden Han blev tyst
  • Äldre 17 Oct 22:40
    #1

    haha, 2 veckor? klart det rinner ut i sanden då.

  • Anonym (ghost­ing)
    Äldre 17 Oct 22:52
    #2

    Låter ju verkligen som han fått kalla fötter. Varför ska ni ses om just två veckor? Är det bestämt? Kanske har han råkat ut för något men troligast är det nog att han inte vill mer av någon anledning eller behöver tänka. Kanske träffat någon annan emellan och därför vill avvakta. Man vet aldrig vad män pysslar med och hur de resonerar. Men jag hade absolut inte smsat efter att han inte svarat på 3 samtal. Backa och låt honom höra av sig. Eller om du inte pallar spelet och vill ha svar så får du väl fråga honom rakt ut med risken att du skrämmer bort honom och att han inte svarar alls. Känner ingen beteendet och varje gång en kille betett sig så har dte varit över. Och ärlighet existerar tyvärr  inte i majoriteten av killar på nätet. De flesta ghostar...för jävligt men standard!

Svar på tråden Han blev tyst