Rosa flytning INNAN ägglossning.
Hej!
Har försökt hitta info om rosa/orange flytningar på internet men det står väldigt lite om det.
Jag har alltid haft regelbunden cykel och när jag testat med ägglossningsstickor så har det alltid gett utslag. Jag är 36 år gammal.
Förra månaden så hade jag oskyddat sex natten innan utslag. Alltså ca 24-36 timmar innan ÄL. Och jag fick min mens som vanligt, bara att den var 2 dagar för tidig. Den höll på i 5-6 dagar och då jag hade tampong så tyckte jag den verkade helt normal, men hade väl inte helt full koll. Men mensvärk och allt, rikligt med rött blod de två första dagarna och sen lite mer brunt. Som vanligt.
Men... i förrgår, igår och idag (dag 8-10) har jag haft en sparsam rosa/orange flytning. En gång om dagen. Jag har inte haft ägglossning ännu, då jag nu är på dag 10, i förrgår bara på dag 8. Jag brukar ha ÄL dag 11-12. Och man brukar tydligen få blödningen/flytningen EFTER att ägget har släppt. Så, vad kan blödningen vara? Har någon annan upplevt detta?
Jag har ingen molvärk, men ibland små stick nere i magen men då jag har ibs så vet jag inte om det är tarm eller livmoder. Inte ömma bröst eller andra graviditetstecken.
Blir orolig för missfall/MA/utomkvedshavandeskap. Men borde man inte ha smärtor då?