• Anonym (Trött mamma)

Soc anmälan

Bakgrund :Lämnat mitt barns pappa eftersom han misshandlade mig psykiskt och fysiskt .Han har minst 2 soc anmälningar,från polis och annan myndighet.Blev ingen utredning.Nu har jag fått anmälan.Barnet hade sagt att ?jag är rädd för mamman?,att jag puttat barnet ,hos läkaren med pappa med sig där.Pappans önskan är att få barnet till sig och att barnet vill inte vill ha med mig att göra.Så han är ett steg närmare nu att få vårat barn.Barnet är inte rädd för mig.Ska jag förlora mitt barn nu?

• Svar på tråden Soc anmälan
  • Anonym (Trött mamma)
    Tofflans skrev 2017-10-18 18:21:21 följande:

Ingen aning. Men du bör skaffa en advokat och börja samla alla dina bevis.

Vad hjälper advokat?Har barnet redan blivit hjärntvättad av pappan,så finns det inte mycket att göra.
  • Anonym (P)
    Anonym (Trött mamma) skrev 2017-10-18 18:26:32 följande:

Vad hjälper advokat?Har barnet redan blivit hjärntvättad av pappan,så finns det inte mycket att göra.

Okej. Ge upp då. Bara vik ner dig.
  • Anonym (Hmm)

När socialen får in en anmälan om barn som far illa är det deras skyldighet att utreda. Har inte det som sägs i anmälan hänt bör du inte Var orolig. Tänk på att socialen är van med föräldrar som smutskastar varandra tråkigt nog.

Tycker du bör rådgöra med en advokat dock.

• Anonym (Trött mamma)

Jag tänker kämpa.Över min döda kropp vinner han med sina falska anklagelser .Och sanningen kommer fram förr eller senare och karma sköter resten.

• Anonym (mm)
    Anonym (Trött mamma) skrev 2017-10-18 18:26:32 följande:
    det är inte barnet som bestämmer
  • Anonym (Trött mamma)
    Anonym (mm) skrev 2017-10-19 19:59:29 följande:

det är inte barnet som bestämmer

I mitt fall skulle barnet må ännu sämre att att bo heltid hos pappan.Finns bevis att han mår dåligt där .Men han är lojal för sin pappa och vågar inget annat.
Svar på tråden Soc anmälan