• FörfanvisaliteEMPATI

Saw palmetto mot akne??

Halloj!

Någon här som provat saw palmetto/sågpalmetto mot akne??

Är en tjej på 24 år som fått finnar efter P-piller och det vill inte ge med sig trots att det var snart två år sedan jag slutade med pillren.

Mår väldigt dåligt över detta då jag känner mig "för gammal" för denna skiten, kan inte gå i de kläder jag vill och åka till badhuset är helt uteslutet! (Har mest finnar egentligen på kroppen, mer än i fejset). Känner mog inte bekväm att vara intim med min kära sambo, vilket är såååå jobbigt, han är förstående men såhär ska fan inte behöva vara????

Det har blivit bättre sedan jag slutade med mejeriprodukter, undviker även socker och mat med högt GI, men blir inte helt bra som det en gång var????

Snälla snälla några tips?

• Svar på tråden Saw palmetto mot akne??
  • skincares

Jag har också haft vuxenacne, såg hemskt ut o provade allt möjligt. Blev av med den genom 3 saker:

1. Antibiotika mot acne , tetralysal, åt den i tre månader

2. P pillret Yasmin

3. Rätt hudvårdsprodukter

Läs mer här på min blogg finns många tips

skincares.blogg.se/

• FörfanvisaliteEMPATI
    skincares skrev 2017-10-20 00:04:21 följande:

Jag har också haft vuxenacne, såg hemskt ut o provade allt möjligt. Blev av med den genom 3 saker:

1. Antibiotika mot acne , tetralysal, åt den i tre månader

2. P pillret Yasmin

3. Rätt hudvårdsprodukter

Läs mer här på min blogg finns många tips

skincares.blogg.se/

Tack så mycket för ditt svar! Var inne på din blogg, intressant angående pH-värde! Har jag aldrig reflekterat över förut, tyvärr mår jag skiiiit av P-piller (provat en hel del olika) så det vågar jag inte prova mer.

Ska fortsätta läsa din blogg och få mer tips angående produkter iaf????
  • skincares
    FörfanvisaliteEMPATI skrev 2017-10-20 09:28:07 följande:

Tack så mycket för ditt svar! Var inne på din blogg, intressant angående pH-värde! Har jag aldrig reflekterat över förut, tyvärr mår jag skiiiit av P-piller (provat en hel del olika) så det vågar jag inte prova mer.

Ska fortsätta läsa din blogg och få mer tips angående produkter iaf????

Hej! Ja vad kul att du läser min blogg och att du gillade inlägget om pH värde. Jag får många frågor om acne så jag kommer att lägga upp ett inlägg om vad som hjälper mot acne snart. Hoppas du snart blir kvitt acnen!
Svar på tråden Saw palmetto mot akne??