• Sanna08

Bråkig mage till max ):

Hej så nu vänder jag mig till er för att jag vet inte vad jag ska göra ! Har en liten 1,5 månaders hemma som får nan ha... funkar bra (ibland) han mage bråkar som satan på den bara trots miniform och magdroppar (Sempers) vi har valt en glasflaska med så han inte suger i sig massa luft med mams flaskor med skruvkork .. vissa dagar är bättre än andra .. men ingen annan verkar ha sådana här problem... bara vi... ):

Vi bytte ersättning från nan sensative till ha nu... mellan matningarna kan det på dagarna gå 2-3 timmar.. nätterna 4-5 timmar . O äter väldigt olika.. men mellan 80-120 ml. Då vi bytte napp på flaskan till 2:an pga på 1 somnar han .. orkar inte suga och går o sover istället... det går bra... men ibland rapar han inte heller utan går o sover istället... man gör allt för o väcka men han är helt i koma.

Bvc säger att ja låt han äta när han vill.. o äter han bara 80.. ja men då är det ingen fara.. han ville inte ha mer o vaknar han efter 1-2timmar och han smackar.. så är det ingen fara.. han dör inte om ni hungrar ut han lite...

Någon annan som har haft dom här bekymren som mig?

Är han bara ?bebis? eller bör jag byta ersättning igen?

Ska jag sluta med miniform o magdroppar ?

Svar på tråden Bråkig mage till max ):