• Saima17

Fundersam

Vi planerar bebis för fullt.

Tog ut mig hormonspiral 11.10 och nu ca 1/2 vecka tillbaka har brösten/bröstvårtorna börja ömma och är svullna till och från. haft ljuspuderrosa(inget direkt blod) flytning 2 dagar i rad, lite svullna vrister till och från samt känt mig proppmätt efter 2 rostmackor och kaffe. Kan d verkligen ha gått så här snabbt eller inbillar ja mig? Mensen borde dyka upp om en vecka. Vet att det är tidigt men tänkte ta ett test imorgon då vi planerar fest för mig, men vågar nog inte dricka i vilket fall som helst, vad testet än visar.. Nån som vari med om liknande?

• Svar på tråden Fundersam
  • Rydén91

Har du testat göra gravidtestet? Sj tog man utbp staven 10/11-2017 och har fått någon sorts blödning men tips är ju skriva ned varje dag hur det ligger till så kanske man vet mer sen

• Saima17
    Rydén91 skrev 2017-11-16 23:41:40 följande:

Har du testat göra gravidtestet? Sj tog man utbp staven 10/11-2017 och har fått någon sorts blödning men tips är ju skriva ned varje dag hur det ligger till så kanske man vet mer sen

Jo ja to men det var negativ förra mån. Men den här månaden vet vi att vi m 100% prickadr äl 2 ggr å 1 gång dan efter. Ha haft som stickning/ilningarna/skurit i vänster äggstock en em å tills ja gick å la mj. Ca kanske 5-7 ggr. Sen försvann d.. Är dock jätte hungrig. Hunden väckt mj inatt så va ja svin hungri, Kunna int låt bli å trycka lite så där i livmoder höjd på magen. Å satan va ja fick som typ mensvärk då men försvann efter 1-2 min, å sen humöret e helt upp å ner. Blir som en rabiat häxa på 5 sek å en ängen 10 sek senare. Hade pms när ja hade piller, ring och spiral. Men int första mån utan..men nu.. Nå idag e d en vecka t BIM.. Men tror ja tar ett early CB nästa vecka.
  • Rydén91

Ja de kan vara jätte jobbigt när man har ont i magen testa ha någon varm riskudde på magen eller rör på dig de kan släppa lite när ja haft mensverk så masserar ja magen eller rör på mig då brukar d släppa lite granna. Ja hoppas de går bra för er??

• Saima17
    Rydén91 skrev 2017-11-17 14:46:31 följande:

Ja de kan vara jätte jobbigt när man har ont i magen testa ha någon varm riskudde på magen eller rör på dig de kan släppa lite när ja haft mensverk så masserar ja magen eller rör på mig då brukar d släppa lite granna. Ja hoppas de går bra för er??

Ha int haft nå ihållande smärta.. Mer än max nån minut. D blev som mensvärk för att ja va å tryckte å sen släppte d.. Nu för ca 15 min sen så hadd ja en släng igen av molande.. Men d släppte å.. Ja e bara så nyfiken. Nu börja brösten ömma.. E ja gravid så e ja i 3+1. Så ska testa eg först på freda men funderar på ta på tisda-onsdag..
  • Rydén91

Teata gör ett graviditetstest igen och kanske bågot senare så för man kan nog inte lita helt och hållet på testerna antagligen.

• Saima17
    Rydén91 skrev 2017-11-17 15:46:49 följande:

Teata gör ett graviditetstest igen och kanske bågot senare så för man kan nog inte lita helt och hållet på testerna antagligen.

Jo men sambon vill att jag ska vänta till bim..
  • Rydén91

Vilket skulle kännas rätt för just dig? Är man orolig på någotvis är de bra och kolla

• Saima17
    Rydén91 skrev 2017-11-17 18:58:53 följande:

Vilket skulle kännas rätt för just dig? Är man orolig på någotvis är de bra och kolla

E int orolig utan mer nyfiken då vi planerar bebis för fullt. Bara hoppas på ett + fortast möjligast
  • Rydén91

Jag förstår dig verkligen?? Jag plocka ut min p stav för en vecka sedan så sitter på spänn hela tiden med vill bli gravid så fort som möjligt så känner igen hur du känner??

Svar på tråden Fundersam