• Anonym (Hejhej)

Alla är inte troll...(mycket intressant!)

Hej, jag är riktigt jävla irriterad på alla människor som kallar mig(och andra) för troll.

Jag skrev i en annan tråd att jag tycker att det är äckligt att ha sex i en park. Då började nån genast försvara TS och hon sa:

"Nää, man får ha sex i stan, du är ett pinsammt troll! Du misslyckades haha jävla troll"

Ni som skriver "troll" är mobbare. Vi ska stoppa mobbning här på FL. Alla som skriver troll borde bli avstängda från sidan.

Men försök iallafall visa lite respekt, det finns också riktiga nättroll men alla är inte det.

Försök vara lite trevligare hörni.

Trevligt veckoslut och höstlovs slut

• Svar på tråden Alla är inte troll...(mycket intressant!)
  • Anonym (Hejhej)

Väldigt intressant!

• Anonym (inget troll)

Håller med. Folk har så generiska åsikter på den här sidan så fort någon har en avvikande sådan blir en kallad för troll. Har varit med om det flera gånger för helt vanliga icke så konventionella åsikter...mycket tjatigt! Folk har helt enkelt ingen förmåga att tänka utanför boxen.

Men samtidigt finns det mycket hattroll och bittra människor här som faktiskt är just troll och borde hålla sig på Flashback.

• Tecum

Det har gått lite inflation i ordet troll. De riktiga trollen är de som hittar på ett inlägg om ett dilemma med utgångspunkt att trakassera en speciell grupp. Här är det ofta män som är "offer", på Flashback är det invandrare/muslimer. Eller drar de till med en sanslöst osannolik historia med orimliga detaljer, typ "jag såg min kompis ha sex med sin pappa"

Men de som bara vill provocera kallas också troll och då är det gränsfall. Typ "jag är otrogen och skäms inte". Då tänder panelen på alla cylindrar för otrohet är värre än mord på FL. Den typen av inlägg är lite kul och kanske tycker skribenten så också även om hen aldrig skulle erkänna det irl.

Men i ditt fall förstår jag inte att du kallas troll, din åsikt är helt rimlig.

• Forumvärd

Hej hej!
    Det är inte tillåtet att kalla någon för troll. Så om du ser ett sådant inlägg eller blir kallad det själv- anmäl!
    Så plockas det bort!

Ha det gott
    Charlotte

Svar på tråden Alla är inte troll...(mycket intressant!)