• Anonym (Pinsamt)

Pinsam situation

Vilken är den mest pinsammaste situationen ni varit i? Jag kan tycka att små saker som händer mig är pinsamma. Nyfiken att höra

• Svar på tråden Pinsam situation
  • Erizajo

När jag kräktes i en karusell på gröna Lund, spydde högt uppe i luften så flera främlingar blev dränkta... inget angenämt minne direkt!

• Anonym (Hm)

När dottern var liten och kräktes i köttdisken i vår lokala affär

• Anonym (Pinsamt)
    Erizajo skrev 2017-10-21 20:45:29 följande:

När jag kräktes i en karusell på gröna Lund, spydde högt uppe i luften så flera främlingar blev dränkta... inget angenämt minne direkt!

oj måste flygit spya överallt
  • Anonym (Pendeln)

Kräkas på pendeln var inte höjdare

• Anonym (ultimate fail)

Stod upp och cyklade en riktigt fin solig dag. Bara gled halvsnabbt fram med musik o försökte se cool ut för de 2 skitsnygga tjejerna vid busskuren längre fram. Jag tänkte, Allt är ok, det ända som kan gå fel nu är att kedjan går av!

Det var en sådan där cykel med ett kugg där bak. Tänkte att det bara kan gå av ?

Precis när jag tänkt den tanken.. o jag trampar i hårt för att sen bara glida fram förbi tjejerna.... ;)

Så försvinner plötsligt motståndet i trampan o jag kraschar och bara glider fram på cykeln som glider liggandes på asfalten och rullar av den.. allt fortfarande riktigt snyggt gjort..

Reser mig upp och precis framför mig står de två tjejerna precis framför mig o bara gapar. jag borstar av mig och ser att byxorna spruckit i skrevet, !#!##!# hahaa O cykelkedjan hade hoppat, så jäkla Typisk!! xD 

• Scooter85
    Erizajo skrev 2017-10-21 20:45:29 följande:

Det där har jag varit med om fast i mottagande änden av karusellen. Mindre angenämt faktiskt.
  • Anonym (Pinsamma mamman)

Gjort mycket pinsamt i mitt liv.

Spytt rakt ut i tunnelbanan när jag blev akut magsjuk.

Jag har kissat ner mig 4 ggr i vuxen ålder, 2 ggr var inför andra.

Spräckt byxorna på jobbet.

Och säkert mycket mer.

• Scooter85
    Anonym (Pinsamma mamman) skrev 2017-10-22 09:45:50 följande:

Och säkert mycket mer.

Låter underhållande ???? Utveckla gärna, läter som bra historier!
  • Erizajo
    Anonym (Pinsamt) skrev 2017-10-21 21:05:39 följande:
    oj måste flygit spya överallt
    Japp. Hela mitt hår var fullt och mina kläder också, inte så kul när vi skulle övernatta och jag inte hade några rena kläder med mig :( duschade på kvällen och kletade deo på byxorna Hahaha
  • Erizajo
    Scooter85 skrev 2017-10-22 09:27:09 följande:
    Det där har jag varit med om fast i mottagande änden av karusellen. Mindre angenämt faktiskt.
    Kanske var jag som spydde då... fattar att det måste varit hemskt! Åker aldrig mer än barnkaruseller längre!!!
  • Scooter85

Äsch, det där är historia nu. Tänk inte för mycket på det ????

Du går vidare med ditt liv och jag med mitt..

Men jag kan fortfarande minnas förnedringen..

• Anonym (Pinsamma mamman)
    Scooter85 skrev 2017-10-22 10:32:31 följande:

Låter underhållande ???? Utveckla gärna, läter som bra historier!

Nja, vad finns det mer att säga?

De var väldigt pinsamma allihopa.
  • Scooter85
    Anonym (Pinsamma mamman) skrev 2017-10-22 12:55:30 följande:

Nja, vad finns det mer att säga?

De var väldigt pinsamma allihopa.

Ja, det kunde t ex vara plats och tillfälle, andras ev reaktion, en inlevelsefull beskrivning av hur det kändes och vad du gjorde för att mildra den oundvikliga katastrofen. Men det behöver du förstås inte, men det är bara så undehålla med pinsamma historier. Sj har jag inte samlat mod nog att skriva utan anonym.
  • Anonym (J.)

Jag åkte tåg med min son som var kanske 3 år och som satt i mitt knä. När vi skulle gå av så ska jag sätta ner sonen på golvet som råkar ta tag i min tubklänning och drar ner den. Problemet var bara att jag inte hade något under utan jag sitter där med mina tuttar i vädret. Kan säga att passagerarna som satt mitt emot blev klart chockade. Haha

Min sambo som stod med barnvagnen tyckte det hema var mycket underhållande.

• Anonym (B)
    Anonym (Pinsamma mamman) skrev 2017-10-22 09:45:50 följande:

Och säkert mycket mer.

Haha! Det var inte lite.

Kissat på mig är det enda jag gjort men det räcker till och blir över. Trodde jag skulle dö och började lipa så pinsamt det var.
Svar på tråden Pinsam situation