Pinsam situation
Vilken är den mest pinsammaste situationen ni varit i? Jag kan tycka att små saker som händer mig är pinsamma. Nyfiken att höra
Vilken är den mest pinsammaste situationen ni varit i? Jag kan tycka att små saker som händer mig är pinsamma. Nyfiken att höra
När jag kräktes i en karusell på gröna Lund, spydde högt uppe i luften så flera främlingar blev dränkta... inget angenämt minne direkt!
När dottern var liten och kräktes i köttdisken i vår lokala affär
När jag kräktes i en karusell på gröna Lund, spydde högt uppe i luften så flera främlingar blev dränkta... inget angenämt minne direkt!
Kräkas på pendeln var inte höjdare
Stod upp och cyklade en riktigt fin solig dag. Bara gled halvsnabbt fram med musik o försökte se cool ut för de 2 skitsnygga tjejerna vid busskuren längre fram. Jag tänkte, Allt är ok, det ända som kan gå fel nu är att kedjan går av!
Det var en sådan där cykel med ett kugg där bak. Tänkte att det bara kan gå av ?
Precis när jag tänkt den tanken.. o jag trampar i hårt för att sen bara glida fram förbi tjejerna.... ;)
Så försvinner plötsligt motståndet i trampan o jag kraschar och bara glider fram på cykeln som glider liggandes på asfalten och rullar av den.. allt fortfarande riktigt snyggt gjort..
Reser mig upp och precis framför mig står de två tjejerna precis framför mig o bara gapar. jag borstar av mig och ser att byxorna spruckit i skrevet, !#!##!# hahaa O cykelkedjan hade hoppat, så jäkla Typisk!! xD
Gjort mycket pinsamt i mitt liv.
Spytt rakt ut i tunnelbanan när jag blev akut magsjuk.
Jag har kissat ner mig 4 ggr i vuxen ålder, 2 ggr var inför andra.
Spräckt byxorna på jobbet.
Och säkert mycket mer.
Och säkert mycket mer.
Äsch, det där är historia nu. Tänk inte för mycket på det ????
Du går vidare med ditt liv och jag med mitt..
Men jag kan fortfarande minnas förnedringen..
Låter underhållande ???? Utveckla gärna, läter som bra historier!
Nja, vad finns det mer att säga?
De var väldigt pinsamma allihopa.
Jag åkte tåg med min son som var kanske 3 år och som satt i mitt knä. När vi skulle gå av så ska jag sätta ner sonen på golvet som råkar ta tag i min tubklänning och drar ner den. Problemet var bara att jag inte hade något under utan jag sitter där med mina tuttar i vädret. Kan säga att passagerarna som satt mitt emot blev klart chockade. Haha
Min sambo som stod med barnvagnen tyckte det hema var mycket underhållande.
*underhållande
Och säkert mycket mer.