Våldtäckter
Sverige borde införa en ny lag
Varje våldtäktsman ska bli dömd.
Deras pillifjong ska klippas av offentligt och läggas ut på sociala medier så alla kan se.
Kan man inte hålla den över styr bör man inte ha nån iheller för då är man inte lämplig till att ha en snopp.
Skulle den lagen införas skulle det nog sätta skräck i många män men tror inte den lagen införs.
Jag vet att det finns kvinnor som också gör det men OFTAST är det män som våldtar än kvinnor.
Det är faktist mer män en kvinnor som gör det.
Jag blir så jävla arg när jag hör att unga tjejer blivit våldtagna eller utsatta. Jag hör det mer än 1 gång om dagen.
Vi i Sverige måste göra nått åt saken och jag menar allvar.
INGEN ska behövas trakasseras eller bli utsatt. Det finns folk där ute som blir utsatt varje dag. Vilket är skrämmande att folk ens ska behöva.
Nån gång måste man sätta ner foten.
Nån gång när jag var ute en promenad så såg jag en tjej som var ungefär 13 år sitta på en bänk och plugga.
Där efter kommer tre stycken killar i samma ålder och sätter sig bredvid henne och jag såg allt det gjorde. Jag såg hur det tafsade på hennes bröst och kröp ner handen under byxan. Jag hörde hur tjejen bad vänligt att sluta men dom här unga killarna bara skrattade och fortsatte.
Då gick jag fram och sa till grabbarna att det ska låta henne vara ifred annars ringer jag polisen.
Det bara skrattade åt mig men jag gav inte upp.
Jag tog tag den ena killen i armen och gick iväg och pratade med honom strängt.
När jag var klar så verkade han vara rädd och han och hans polare stack därifrån.
Och jag vet att den killen säkert fortsätter hålla på mot den tjejen eller nån annan igen.
Sedan gick jag fram till tjejen och pratade med henne. Jag bad henne att ringa sina föräldrar och berätta för hon såg väldigt ledsen ut.
Hon sa att hennes föräldrar skulle ringa till rektorn sen hörde jag inget mer från den tjejen.
Men ASSÅ seriöst. Ska det gå så långt eller vad tycker ni?
Har ni några bra förslag för att våldtäkter och sexuella trakasserier ska försvinna?