Är detta ok?
Hej
Nu är ni min enda hjälp!
Jag är 50 och han dryga femtio.
Jag har tre barn två som är vuxna var av en bor hemma, så har jag en tonåring.
Min sambo har fyra barn varav två bor hemma en tonåring
och en som snart är tonåring.
Är så trött på att vi inte har något sexliv!!!! Har försökt att läsa sexhistorier sedan gå in till honom( ...ska väl säga att han är arbetslös....det är inte jag!)
Jag är trött på kvällarna o somnar typ i soffan om jag inte hinner in till sängen men när jag vaknar på soffan så går jag och lägger mig i sängen.......Till saken hör att han har sovit i soffan i typ 3 månader o om jag frågar varför så säger han att jag snarkar vilket jag gör men jag har köpt medicin för det så om han kommer in i sovrummet så kan jag ta det o är då tyst.........
Vad som är det stora problemet är att han säger till sin yngsta dotter att det är ok att vara dryg mot mig om hon tycker att jag har fel!
Visst gör jag fel men då vill jag kunna prata om det!
Hans näst yngsta går hos kurator för hon tycker att hon blir orättvist behandlad.....särskilt efter att hon hörde i somras att det var" pappa och den yngsta och att det alltid har varit det"
Till dagens idag så blev det bråk vid matbordet igen......Han gick på min mellan tjej att hon hade skrapat av matrester mot kanten av kompostsopan istället för att använda en sked......Sedan gick han vidare o frågade om hon va trött då hon tog en paus i ätandet......han sa att skulle sitta kvar till hon hade ätit upp som hon gjorde med lillasyster för någon vecka sedan .....Då tog hon biffen med handen o stoppade in den i munnen det gjorde mig arg!
Sedan gick hon in i köket o drog ut diskmaskinen i 380.....va på att han tyckte att det va hennes fel att plastpluttan i hade gått sönder vilken de har gjort för flera månader sedan.............Han går emot henne o skriker till henne...hon får en nervöst sammanbrott innan han går ut ...går in till henne det tar typ en halvtimma innan hon andas normalt........Älskar mina barn.......vad ska jag göra
Vet inte om han tycker om mig överhuvudtaget.......Igår så frågade jag varför han skickar kyssmun o 3 hjärtan som han inte "vet vem det är".....Han blev arg istället för att säga förlåt!
Det finns så mycket mer....snälla vad tycker ni att jag ska göra........
Stanna o gå i terapi eller dra!!!!