• MissRose

Rann vätska från underlivet

Hej. Två gånger de senaste året har jag vaknat mitt i natten av att det är helt blött i sängen. Jag har då gått iväg till toan och det bara fortsätter rinna hela vägen, det är inget jag kan reglera. Det blir små pölar hela vägen så är en hel del vätska. Det är inte urin, det är genomskinligt och luktar bara väldigt svagt som urin, men närmast luktlöst. Jag är inte gravid, och äter ppiller. Blir riktigt rädd när det händer och vet inte vem jag ska vända mig till så provar skriva här. När jag sätter mig på toa så kan jag ju kissa som vanligt och de känns helt annorlunda än de som rinner ut innan.

Någon som vet vad det är??

• Svar på tråden Rann vätska från underlivet
  • Anonym (Jenna)

Har du någon koll på vart vätskan kommer ifrån? Slidan, analen, urinröret?

Jag kan få rikliga flytningar ibland som verkligen kan göra pölar både i trosorna och i sängen! Beroende på vart i menscykeln jag är så kan de se olika ut, är ibland som du beskriver mest som vatten!

• MissRose

De kommer från slidan eller urinröret. Jo har tänkt på flytningar men detta är så extremt mycket, det blir en väldigt blött i sängen och ändå fortsätter det rinna hela vägen till toan. Är nog minst 1dl vätska Obestämd

• MissRose

Var på min ungdomsmottagning men hon hade aldrig hört nå liknande så fick inge svar där..

• Långbenopluto
    MissRose skrev 2017-10-27 07:03:19 följande:
    Var på min ungdomsmottagning men hon hade aldrig hört nå liknande så fick inge svar där..
    Ja, men varför följer du inte mitt råd om att kontakta en gynekolog??
  • MissRose

Dom har ju gynekologer där... Men får väl prova kontakta en på vårdcentralen istället då.

• Arowana

Herregud!! Hände mig precis efter att mensen tagit slut! Sängen var som en stor vattenpöl och sprang till toan och det bara rann som om jag var gravid och vattnet gick!!

Vad sa din gynekolog till dig att det var? Blir livrädd tills jag hittade ditt inlägg!

• MissRose
    Arowana skrev 2018-04-27 05:40:09 följande:

Herregud!! Hände mig precis efter att mensen tagit slut! Sängen var som en stor vattenpöl och sprang till toan och det bara rann som om jag var gravid och vattnet gick!!

Vad sa din gynekolog till dig att det var? Blir livrädd tills jag hittade ditt inlägg!

Jag vet fortfarande inte vad det är, detta har hänt ett par gånger till sen ja skrev det här inlägget. Fick du reda på vad det var?
  • Anonym (Bbb)

Det är nog kiss tyvärr. Det känns inte när man läker kiss. Gör knipövningar och kontakta gyn!

• Anonym (Kanske inte kommer från dig?)

Det kanske inte är din vätska utan din pojkväns? Mäns ejakulation om den inte innehåller spermier (tex. efter vasektomi eller vid steroidmissbruk) ser ut sådär, klar, mer lättflytande och luktar lite, men den lilla lukten är lite illa.

Så det kan vara hans sats som rinner ut om han kommit djupt i. Så problemet kanske inte ens är dig och ditt. 

Svar på tråden Rann vätska från underlivet