• Anonym (Anonym)

Topless

Jag är en tjej som sällan badar och är på stranden men är nu jättesugen att prova gå topless på stranden. Min kille skulle dock inte alls tycka om det vilket jag förstår så hade fått vara nån gång man är ute med väninnorna. Ni som provat, hur känns det och hur vågade ni??

• Svar på tråden Topless
  • Blon din

Beklagar att säga det, men du har en kille
    med mer förståbd än både dig och mig tillsammans.

Jag var ute igår så jag kan tala om hur det kändes.

DET VAR FRUKTANSVÄRT KALLT

• Anonym (badanka)

Varför vill han inte det? Gillar han inte dina tuttar? 

• Anonym (Fattar du väl)
    Anonym (badanka) skrev 2017-10-27 03:24:04 följande:

Varför vill han inte det? Gillar han inte dina tuttar? 

Risk för frostskador - det är svinkallt ute nu
  • CitronTulo

När jag var i tonåren (här snackar vi början av 90-talet). Så var det helt normalt att bada topless, jag och mina väninnor gjorde alltid det, även på allmänna badplatser! Det gjorde väldigt många andra också och ingen (möjligen någon moraltant) hade åsikter om det eller tyckte att det var konstigt att man gjorde så!
    Idag ser det ju inte ut så, utan de flesta, även jag, höjer på ögonbrynen om en kvinna badar/solar utan behå på en allmän badplats.
    Badar jag i någons privata sjö, ihop med människor jag känner, så blir det fortfarande topless och i bland till och med helnäck!

Undrar lite över vad ditt syfte är och under vilka omständigheter?

• Anonym (TW)

Jag känner mig också lite sugen på att testa att bada topless. Jag älskar att bada och badar mycket och gärna.

Känns dock lite jobbigt på någon stor allmän badstrand med massa folk. Har också badat helt naken på en egen strand. Det var härligt.

• Anonym (Häpp)

Ni måste förstå hur fruktansvärt farliga kvinnliga bröstvårtor är. De är förbjudna och får aldrig visas. Det blir katastrof ingen kan svara för vad som kommer att hända om vi får syn på en kvinnlig bröstvårta. Som tur är så har de flesta digitala medier tagit sitt ansvar och förbjudit dom. 

• Anonym (TW)
    Anonym (Häpp) skrev 2017-10-27 11:31:31 följande:

Ni måste förstå hur fruktansvärt farliga kvinnliga bröstvårtor är. De är förbjudna och får aldrig visas. Det blir katastrof ingen kan svara för vad som kommer att hända om vi får syn på en kvinnlig bröstvårta. Som tur är så har de flesta digitala medier tagit sitt ansvar och förbjudit dom. 

Blir nog svårt för mig att bada topless i så fall med min H-kupa..
  • Anonym (No)
    Anonym (TW) skrev 2017-10-27 11:39:49 följande:

Blir nog svårt för mig att bada topless i så fall med min H-kupa..

Topless är juj utan BH. Är det svårare med stora bröst?
  • Anonym (TW)
    Anonym (No) skrev 2017-10-27 11:41:53 följande:

Topless är juj utan BH. Är det svårare med stora bröst?

Nej, inte svårare. Det blir dock säkert många flera blickar när man har stora bröst. Det är så jag menade.
  • Anonym (No)
    Anonym (TW) skrev 2017-10-27 11:48:22 följande:

Nej, inte svårare. Det blir dock säkert många flera blickar när man har stora bröst. Det är så jag menade.

Varför tror du det?
Svar på tråden Topless