lysna!
Jag vill uppmana ALLA som har blivit kränkta in i sin innersta lilla själ, att fortsätta berätta om vad de har varit utsatta för! Jag har själv en väldigt ung nära anhörig, som blev gravt utsatt av en lärare, när stackaren bara var 12. Inte nog med med det blev hon även utsatt när hon var väldigt liten. från 3-7 år, av en väldig nära anhörig! Hon är vuxen nu, men hela hennes liv är snedvridet, och hon kan inte fungera normalt. Social fobi. Anorexi, och psykiska diagnoser, som gör att hon inte klarar av ett normalt liv. Hon får ångest och panikattacker, och måste medicinera med antidepressiva läkemedel.
Hela kampen med anmälningar och förundersökningar som blev nerlagda och till sist "bortglömda" av myndigheter, har tagit knäcken på henne.
"Hon var inte värd att lyssna på"!
När jag läste DETTA reste sig vart enda hår på min kropp! Och sen kom en ny tanke! Men den tar vi sen! Men nu får det fan vara nog!
www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/4nVGV/mellostjarna-anklagad-for-valdtakt
Ja, hela grejen är för jävlig, och det är bara att köra på! Så alla Berätta! Berätta! Bli stärk, och ge de jävla asen den största sparken i röven/ och där fram, som de förtjänar! Det är ta mig fan på tiden att detta slutar att vara et tabu!