• Anonym (Blyg)

    Nyfiken på andra tjejer är själv tjej

    Jag har kommit fram till att jag känner en väldigt stor attraktion till andra tjejer men pga hur mitt liv ser ut kan jag inte vara öppen med detta. Vilket gör det svårt att komma i kontakt med andra tjejer. Lever idag i ett hetrosexuellt förhållande men min man vet min läggning och har inga problem att jag skulle träffa andra tjejer. Men mitt problem är att jag är lite blyg för jag vet inte hur man flörtar med tjejer eller ser att dom är intresserade hehe. Så om det finns andra tjejer som känner som mig och vill skriva eller ge mig några råd så vore det roligt?! Jag har alltid tyckt att en tjejs fina former är så mycket vackrare än en mans. Eller tjejer som kanske vill ses får också gärna skriva!!

  • Svar på tråden Nyfiken på andra tjejer är själv tjej
  • Anonym (Bi)

    Är i samma sits själv. Dock vet inte min kille om min längtan efter en tjej.

  • Frihennov

    Skriv gärna med dig :) är i en liknande situation själv.

  • Anonym (A)

    Gaysofsweden finns som grupp på Facebook med 4000 medlemmar , sluten för allmänheten så ingen på din vänlista kommer kunna läsa :)

  • Anonym (Blyg)

    Anonym (Bi) skrev 2017-10-30 05:18:52 följande

    Är i samma sits själv. Dock vet inte min kille om min längtan efter en tjej.

    Hej Anonym (Bi)

    Hur kommer det sig att du inte berättat för din kille? Har du försökt ta kontakt med andra tjejer?

  • Anonym (Blyg)

    []Frihennov skrev 2017-10-30 17:37:07 följande:[/quote-nick]

    Skriv gärna med dig :) är i en liknande situation själv.

    Hej Frihennov!

    Vad roligt att du svara :). Har du träffat andra tjejer? Hur ser din partner på allt? Jag vill så gärna träffa en annan tjej men är rätt blyg eftersom jag inte kan vara öppen med hur jag känner. Hur länge har du känt så här? Hehe jag har så många frågor ??

  • Anonym (Blyg)
    Anonym (A) skrev 2017-10-31 00:59:13 följande:

    Gaysofsweden finns som grupp på Facebook med 4000 medlemmar , sluten för allmänheten så ingen på din vänlista kommer kunna läsa :)


    Hej Anonym (A)

    Jag kan inte gå med såna sidor överhuvudtaget även om dom är slutna men tack för tipset :).
  • Frihennov

    Gå in på min profil så kan du skriva meddelande om det går bra för dig? :D

  • NyfikenCoco
    Frihennov skrev 2017-10-31 16:27:57 följande:

    Gå in på min profil så kan du skriva meddelande om det går bra för dig? :D


    Hej Frihennov!

    Jag kan inte komma in på din profil. Skriver gärna med dig men det kom upp ett erfor meddelande när jag försökte ????
  • Anonym (Bi)
    Anonym (Blyg) skrev 2017-10-31 08:24:17 följande:

    Anonym (Bi) skrev 2017-10-30 05:18:52 följande

    Är i samma sits själv. Dock vet inte min kille om min längtan efter en tjej.

    Hej Anonym (Bi)

    Hur kommer det sig att du inte berättat för din kille? Har du försökt ta kontakt med andra tjejer?


    Har bara inte kommit mig för, tror han förstår egentligen, han vet att jag experimenterade en del förut.

    Har inte försökt få kontakt, är först nu den senaste tiden som jag förstått Att jag längtar.
Svar på tråden Nyfiken på andra tjejer är själv tjej