• Anonym (Uh)

Luktar illa efter samlag..

Ibland När jag haft oskyddat samlag luktar jag så illa i underlivet lukten går inte ens bort fast jag duschat med tvål och vatten. Varför blir det så Är det sperman som luktar när jag fått den i mig eller vad är det?

• Svar på tråden Luktar illa efter samlag..
  • Anonym (Stina)

Det kan bli lite obalans i underlivet efter oskyddat sex. Jag förhindrar det genom att duscha och tvätta mig utan två (tvål är inte bra i underlivet) direkt efter sex i den mån det går.

• Anonym (Uh)
    Anonym (Stina) skrev 2017-10-30 14:52:44 följande:

Det kan bli lite obalans i underlivet efter oskyddat sex. Jag förhindrar det genom att duscha och tvätta mig utan två (tvål är inte bra i underlivet) direkt efter sex i den mån det går.

Det är speciell intimtvål jag använder. Den ska även blockera dålig lukt och tillföra bra pH balans men det luktar ändå fast jag tvättat mig mycket med tvålen
  • Anonym (menherregud)
    Anonym (Uh) skrev 2017-10-30 14:33:40 följande:

Ibland När jag haft oskyddat samlag luktar jag så illa i underlivet lukten går inte ens bort fast jag duschat med tvål och vatten. Varför blir det så Är det sperman som luktar när jag fått den i mig eller vad är det?

Du måste se till att tvaga dig ordentligt!
  • Anonym (Uh)
    Anonym (menherregud) skrev 2017-10-30 15:22:19 följande:

Du måste se till att tvaga dig ordentligt!

Tvaga?
  • Anonym (Fisk)

Jag har läst ngn stanns men vet inte om de är sant eller inte att de kan lukta illa efter sex med olika killar. Alltså att deras sperma plus tjejens vätskor eller va man ska säga utlöste en äcklig doft till sammans.

En kille Jag var ihop med luktade jag äckligt efter vi haft sex.. i flera dagar.. köpte alla möjliga tvålen skämdes som fan ju :/ men nu luktar jag aldrig illa på de viset längre..

• Anonym (Uh)
    Anonym (Fisk) skrev 2017-10-30 16:09:37 följande:

Jag har läst ngn stanns men vet inte om de är sant eller inte att de kan lukta illa efter sex med olika killar. Alltså att deras sperma plus tjejens vätskor eller va man ska säga utlöste en äcklig doft till sammans.

En kille Jag var ihop med luktade jag äckligt efter vi haft sex.. i flera dagar.. köpte alla möjliga tvålen skämdes som fan ju :/ men nu luktar jag aldrig illa på de viset längre..

Har haft sex med honom förut utan att lukta så detta är första gången jag luktar med honom men varit med om detta förut med andra killar
  • Anonym (BV)

Kan vara bakteriell vaginos. Vanligt med illaluktande (rutten fisk) flytningar efter samlag.
    Gå till läkaren.

• Anonym (vidrigt)
    Anonym (Uh) skrev 2017-10-30 16:33:09 följande:
    Har haft sex med honom förut utan att lukta så detta är första gången jag luktar med honom men varit med om detta förut med andra killar
    Bacteriell vaginos...köp Lactal Balans vagitorer på Apoteket..brukar hjälpa!
  • Anonym (Uh)
    Anonym (BV) skrev 2017-10-30 16:46:55 följande:

Kan vara bakteriell vaginos. Vanligt med illaluktande (rutten fisk) flytningar efter samlag.

Gå till läkaren.

Är det farligt?
  • Anonym (BV)
    Anonym (Uh) skrev 2017-10-30 17:38:53 följande:
    Är det farligt?
    Nej, det är inte farligt, bara obehagligt.

Antingen går du till läkaren och får en antibiotikakur eller så provar, som någon föreslog ovan, lactal balans som finns receptfritt på apoteket. 
    Lactal balans kan man även använda i förebyggande syfte.
  • EnAnonumius
    Anonym (Uh) skrev 2017-10-30 16:04:36 följande:
    Tvaga?
    Tvaga; är ett annat ord för tvätta.
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (BV)
    EnAnonumius skrev 2017-10-30 18:39:26 följande:
    Tvaga; är ett annat ord för tvätta.
    Hon kan tvaga sig hur mycket hon vill, det kommer sannolikt inte hjälpa. Obalans i underlivet får man inte av dålig hygien. Snarare tvärtom.
  • Anonym (Penny)

Det kan, som står skrivet ovan, vara bakteriell vaginos du har fått. Jag hade besvär med detta när jag var yngre. Provade med Lactal balans i omgångar men det kom alltid tillbaka efter ett tag. Det var först när en gynekolog skrev ut en antibiotikakur som problemet försvann på riktigt.

• Anonym (G)
    Anonym (Penny) skrev 2017-10-30 19:21:03 följande:
    Det kan, som står skrivet ovan, vara bakteriell vaginos du har fått. Jag hade besvär med detta när jag var yngre. Provade med Lactal balans i omgångar men det kom alltid tillbaka efter ett tag. Det var först när en gynekolog skrev ut en antibiotikakur som problemet försvann på riktigt.
    Håller med
  • Anonym (Lilly)

Hade samma problem förut.Och det luktade riktigt illa i några dagar,fast jag hade god hygien.Nu är han borta från mitt liv och problemet är löst.

• Anonym (Uh)
    Anonym (Samma här..) skrev 2017-11-01 20:46:55 följande:

Har samma problem. Löser det genom att direkt efter samlag använda en rotborste och lite yes diskmedel, gnider ordentligt i ett par minuter.

Har du fått hans sperma i dig, använd även en flaskborste och Mr Muscle invändigt.

Kul...
  • Anonym (Uh)
    Anonym (BV) skrev 2017-10-30 17:49:48 följande:

Nej, det är inte farligt, bara obehagligt.

Antingen går du till läkaren och får en antibiotikakur eller så provar, som någon föreslog ovan, lactal balans som finns receptfritt på apoteket. 

Lactal balans kan man även använda i förebyggande syfte.

Kan man bli steril av det?
  • Anonym (Stina)
    Anonym (Uh) skrev 2017-11-01 21:04:00 följande:

Kan man bli steril av det?

Nej
Svar på tråden Luktar illa efter samlag..