Ny sexleksak för kvinnor, jag behöver er hjälp
Hej!
Skulle behöva lite inputs/feedback från er kvinnor som gillar klitoris stimulans/oralsex.
Håller nämligen på att utveckla en ny sexleksak för kvinnor.
För tillfället finns ingen prototyp, men jag jobbar på det och behöver så mycket inputs och tips som möjligt för att få ut en så bra produkt som jag bara kan.
Förutom att att jag vill göra världens skönaste och mest exklusiva klitoris stimulator, vill jag även att den i så stor mån som möjligt skall vara helt giftfri, ekologisk och i så stor mån som möjligt va tillverkad i naturmaterial.
Lista gärna de viktigaste sakerna ni upplever med ett bra "fitt-slick" och gärna vilka produkter som finns på marknaden idag, ni tycker fungerar bäst för klitoris stimulans.
Själv tycker jag utbudet är dåligt, då det i princip bara finns klitorisvibratorer, bortsett från "Womanizer" och "Satisfyer" (vakuum tekniken) och enstaka varianter som t.ex. "Sqweel" (roterande hjul med små gummitungor som skall simulera ett fitt-slick)
Det jag skulle behöva hjälp med att få en helhetsbild av "vad" som gör att det är skönt att bli slickad?
Vad är det absolut viktigaste?
Skall det vara varmt eller svalt?
Roterande eller vibrerande?
Mjuk eller hårt?
Slätt eller räfflat?
osv. osv.
Och gärna tipsa om de bästa sexleksakerna på marknaden idag för klitoris stimulans, samt simulerat fitt-slick?
Bless!
Extacy & Love
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-10-30 16:11
Och gärna beskriv specifikt VAD det är som gör det skönt att bli slickad och hur man gör det.
Jag vet vad jag tycker funkar bäst och vad min kvinna gillar, men alla tycker olika.
Jag vill att så många skall svara som möjligt så man får någon slags helhet