• extacyandlove

Ny sexleksak för kvinnor, jag behöver er hjälp

Hej!

Skulle behöva lite inputs/feedback från er kvinnor som gillar klitoris stimulans/oralsex.
    Håller nämligen på att utveckla en ny sexleksak för kvinnor.

För tillfället finns ingen prototyp, men jag jobbar på det och behöver så mycket inputs och tips som möjligt för att få ut en så bra produkt som jag bara kan.

Förutom att att jag vill göra världens skönaste och mest exklusiva klitoris stimulator, vill jag även att den i så stor mån som möjligt skall vara helt giftfri, ekologisk och i så stor mån som möjligt va tillverkad i naturmaterial.

Lista gärna de viktigaste sakerna ni upplever med ett bra "fitt-slick" och gärna vilka produkter som finns på marknaden idag, ni tycker fungerar bäst för klitoris stimulans.

Själv tycker jag utbudet är dåligt, då det i princip bara finns klitorisvibratorer, bortsett från "Womanizer" och "Satisfyer" (vakuum tekniken) och enstaka varianter som t.ex. "Sqweel" (roterande hjul med små gummitungor som skall simulera ett fitt-slick)

Det jag skulle behöva hjälp med att få en helhetsbild av "vad" som gör att det är skönt att bli slickad?

Vad är det absolut viktigaste?

Skall det vara varmt eller svalt?
    Roterande eller vibrerande?
    Mjuk eller hårt?
    Slätt eller räfflat?
    osv. osv.

Och gärna tipsa om de bästa sexleksakerna på marknaden idag för klitoris stimulans, samt simulerat fitt-slick?

Bless!

Extacy & Love

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-10-30 16:11
    Och gärna beskriv specifikt VAD det är som gör det skönt att bli slickad och hur man gör det.
    Jag vet vad jag tycker funkar bäst och vad min kvinna gillar, men alla tycker olika.
    Jag vill att så många skall svara som möjligt så man får någon slags helhet

• Svar på tråden Ny sexleksak för kvinnor, jag behöver er hjälp
  • Anonym (sidorna har mycket känsel.)

Intressant!

Det ska vara varmt, fuktigt, och vara långa slick snarare än spetsig tunga, förutom möjligen mot slutet. Slicken och smekningarna ska komma från sidan och gå mot klitoris och inte rakt på.
    För mig hade idealleksaken haft som en platt tungliknande varm vibrerande/pulserande mitt med två gummisträngar eller silikonshenklar som går längs med skårorna på de inre blygdläpparna och ner mot slidingången som masserade lite samtidigt. Tänk dig hur klitoris ser ut under huden. Lite samma form som en orkide:)

• Anonym (Aphrodite)

Har massvis med sexleksaker och har testat en del faktiskt och tycker dessa nya vakuum vibratorer är riktigt bra. Men allt handlar ju om vad man är sugen på. Ibland är en dildo det rätta och ibland vill man ha ömhet etc. Den mest "tungliknande" vibrator jag har stött på och som jag själv använder är min Pocket Rabbit som har en delad spets som ligger perfekt innanför blygdläpparna och som vibrerar och gnider mot klitoris. Den är helt underbar och ger en faktiskt lik känsla av att bli slickad. Man skall vara riktigt blöt eller ha ett glidmedel för bästa känsla för det blir ju lite friktion när man gnider den fram och tillbaks. Men absolut en topp 10 vibrator som känns len och skön som en tunga. Här köpte jag min så du kan kolla vad det är jag menar :) Lycka till

https://www.vuxentoys.se/sexleksaker-for-tjejer/klitorisvibrator/pocket-rabbit.html

• extacyandlove

Härligt jätte tacksam att ni tar er tid att svara, mycket bra feedbacks damer!

Jag är inne på en hybrid variant, som mer ska ge en helhet och variation mellan värme,vibration och liksom mjuk massage som en tunga, men även hårdare om det behövs. ev. själv applicering som skall motsvara ungefär ett oralsex.

Har varit inne på en handsfree modell, men det är sjukt svårt att få till, så jag börjar med en handhållen variant, och absolut sladdlös med bra batteri-teknik

Svar på tråden Ny sexleksak för kvinnor, jag behöver er hjälp