Nidblödning eller tidig mens?
Hej allihopa som förmodligen också längtar efter en bebis!
Jo såhär är det, jag har två appar, den ena räknade ut ägglossning den 18/10 och den andra 20/10. Vi hade oskyddat samlag den 18/10. Redan några dagar efter så fick jag mensvärk och en rad olika symtom. Dom symtomen jag har nu är hugg och stickningar på höger och vänster sida, det ilar ner mot ljumsken, svullen mage, gasig, halsbränna, ömma bröst, mörkare vårtgårdar och synliga blodådror på brösten. Jag ska få mens om 4 dagar, alltså den 3/11. Har vanligtvis en cykel på 32-33 dagar men är nu på dag 29. Och när jag var på toaletten så upptäckte jag en ljusrosa flytning och tänkte genast att det var en nidblödning. Sen tittade jag en stund senare och då var det liite mörkare men ändå ljusrött/rosa. Har trosskydd nu och det har endast kommit 3 st femkronor i storlek eller tillochmed enkrona. Det är alltså antingen äl+11 eller äl+9. Livmodertappen sitter ganska högt upp och den känns stängd. Ni som haft nidblödning, hur såg det ut för er? Mins mens brukar aldrig va tidig och jag har inte mensvärk som jag brukar ha + det brukar forsa som en vulkan i början.. tacksam för svar!