Tjejer: Vilken frisyr ska mannen ha runt kuken?
Så tjejer, det har varit mycket snack på hur mycket eller lite ni ska raka muffen för att attrahera andra men hur ska killarna se ut mellan benen?
Så tjejer, det har varit mycket snack på hur mycket eller lite ni ska raka muffen för att attrahera andra men hur ska killarna se ut mellan benen?
Nedklippt är väl trevligast.
Så bögar får inte svara? Så homofobt!
Så bögar får inte svara? Så homofobt!
Äh va fan jag svarar ändå. Är bög. Föredrar helrakat, eller åtminstone rakad runt pungen så att man kan vara där med tungan ^^
Äh va fan jag svarar ändå. Är bög. Föredrar helrakat, eller åtminstone rakad runt pungen så att man kan vara där med tungan ^^
Manligt ska det vara, alternativ ett alltså.
Svarade på nr. 1
Ska och ska, det är väl upp till mannen ifråga. Har väldigt svårt för helrakat på män dock, tenderar att se löjligt ut och jag hatar stubb så föredrar han vaxar om det ska mer än trimmas.
Sen är det så olika hur och vilken typ av hårväxt han har, är det väldigt buskigt är det väl trevligt att trimma ner lite, helst inte så kort det känns som stubb dock.
Orakad och naturlig för mig tack.
Jag valde helrakat, men det är absolut viktigast att det är trimmat. Jag har inget emot att ha sex med en hårig man men jag vägrar vara där med munnen om det är för mkt hår. Och då blir det ju lite tråkigt i längden.
Rätt jämt skägg måste jag säga. Smaken är som baken.
Ansat! Kanske rakad pung, om man vill ha den i munnen...
Men det roliga är att samma fråga om det kvinnliga könet troligtvis inte alls skulle få denna variation i svar...
Orakad , naturligt ljust och sparsamt.
Det mannen trivs bäst med, så länge han är renlig så funkar vilket som.