• asdn29

Tjejer som kollar porr, vad kollar ni på?

jag trodde tjejer mest gillade romans/gulligull/mjukporr och sådant, kanske som mest lite mild erotik.

men för en gång skull hade jag en porrdiskussion med en kvinnlig kollega som inte skämdes eller var opryd angående hennes porrtittande. jag blev chockad när hon förklarade att hon älskade riktigt hård rape play porr där kvinnan skriker som om hon blir våldtagen (skådespeleri då). Samt nämnde hon att hon gillar att kolla på orgier där kvinnorna är upphängda/fastbundna och blir behandlade som knulldockor för männen.

Hon sa att alla hennes kompisar hade liknande smak i deras porrtittande. Totala motsatsen än vad jag trodde.

Nu blir jag nyfiken, vad gillar ni för porr?

• Svar på tråden Tjejer som kollar porr, vad kollar ni på?
  • Anonym (uuùuu)

Gillar inte porr alls.

Tycker att det är osmakligt.

• Anonym (Anna)

Jag kollar faktiskt bögporr för de känns SÅ äkta. När straighta tjejer har sex så ser man att dom fejkar. Ingen tjej stönar så och allt är bara ett spel få mannen att komma. Bögporr alltså sen flera år tillbaka ;) funkar galant!

• Anonym (Jess)

Samma som tjejen du pratade med!

• Anonym (Mikaela)

Rape-porr, age-play, analsex, gangbang, typ

• Anonym (Anonym)

Samma som din kollega????

• asdn29
    Anonym (Anna) skrev 2017-11-01 19:15:27 följande:

Jag kollar faktiskt bögporr för de känns SÅ äkta. När straighta tjejer har sex så ser man att dom fejkar. Ingen tjej stönar så och allt är bara ett spel få mannen att komma. Bögporr alltså sen flera år tillbaka ;) funkar galant!

känns det verkligen äkta? gillar inte "lesbiskt" för att som du säger allt känns ås jävla fake när tjejerna stönar som om dom får sin skönaste orgasm av ett finger med en vass fingernagel i fittan och det är helt obvious att tjejerna är straight. 

är ju allmänt känt att många bögporrskådespelare också är straight, de kanske är bättre på att skådespela haha.
    Anonym (Jess) skrev 2017-11-01 19:17:04 följande:

Samma som tjejen du pratade med!

Anonym (Mikaela) skrev 2017-11-01 19:19:02 följande:

Rape-porr, age-play, analsex, gangbang, typ

får man fråga varför ni gillar sånt? det ser ju rätt smärtsamt ut för tjejen, eller tycker ni smärta ger sexuell stimulering? fantiserar ni om att ni är tjejerna?
  • Anonym (Jess)
    asdn29 skrev 2017-11-01 19:27:42 följande:

känns det verkligen äkta? gillar inte "lesbiskt" för att som du säger allt känns ås jävla fake när tjejerna stönar som om dom får sin skönaste orgasm av ett finger med en vass fingernagel i fittan och det är helt obvious att tjejerna är straight. 

är ju allmänt känt att många bögporrskådespelare också är straight, de kanske är bättre på att skådespela haha.får man fråga varför ni gillar sånt? det ser ju rätt smärtsamt ut för tjejen, eller tycker ni smärta ger sexuell stimulering? fantiserar ni om att ni är tjejerna?

Antar att det känns lite spännande. Tittar på det man inte får hemma ;)
  • Blond brud

Gillar hårda tag, att tjejen blir behandlad som ett objekt och att mannen är jävligt domenant. Smärta och rädsla i tjejens ögon men samtidigt njutning liksom

• Anonym (Ug)

Gillar forced orgasm och fisting. Även analfisting. Och riktigt hård bdsm. Bondage, pisk, skendränkningar, blod...

Svar på tråden Tjejer som kollar porr, vad kollar ni på?