Jag personligen gillar en liten sträng på venusberget mest, men det spelar egentligen ingen roll alls så länge det inte är full-långt, och även det skulle inte vara ett problem egentligen.
Jag tycker verkligen inte du ska göra något mer än vad du har nu och trivs i. Blir det ligga av så kommer killen vara så lycklig över det att han inte kommer reagera över det. Är han gnällig över hur DU sköter DIN kroppsbehåring så förtjänar han inte att få ha sex med dig, oskuld eller ej.
Jag förstår att det är nojigt och nervöst första gången, det är naturligt, men försök att slappna av och ta det för vad det är, sex är inget magiskt och speciellt, vilket du inser när du har testat.
Och om du mot förmodan verkligen vill raka dig helt eller delvis, så finns det dels olika rakgel som hjälper mot röda prickar, det finns hårborttagningsmedel för kön om det är hyveln som är problemet, vaxning funkar också (gör dock ont som fan enligt mig). Lättaste stället att hitta dessa produkter är på apoteket. Fråga dig fram hos personalen, kanske kan kännas pinsamt (minns själv när jag köpte kondomer i din ålder), men de är där för att hjälpa dig att hitta rätt grejer, och dubär absolut inte den första som frågar om sånt, så du behöver inte vara nervös!
Lycka till med håret, killen, sexet och livet!