Jag önskade mig en tjej. Det blir en pojke.
Jag känner mig så hemsk. Och detta är nog ganska tabu. Jag fick idag veta könet på mitt första barn. Det blir en pojke. Kan inte undgå att känna mig besviken. Jag har under hela graviditeten känt att det är en flicka i magen. Jag har VERKLIGEN önskat att det skulle vara en flicka. Dels att jag är flickig av mig och även drömt om hur jag ska inreda rummet och vilka söta kläder jag ska köpa. Alla i min omgivning har även dom trott flicka. Jag tycker det finns såå mycket finare saker till tjejer. Och dessutom kan jag relatera till flickor och hade velat skapa en fantastisk mor och dotter relation. Precis som jag och min egna mamma har. Vi står varandra otroligt nära och kan prata om allt. Min bror och mamma har inte alls den relationen.
Men det är en pojke! En pojke!! Jag mår så dåligt över att jag känner att jag önskade att det vore en flicka. Hur är det att uppfostra en kille? Hur är det när killen växer upp?
Känns som man aldrig kommer få det speciella bandet till honom som jag vet jag hade fått med en tjej. Snälla, finns det någon mer som känt såhär?