• Man82a

Älskar att komma på bröst.

Hej!

Jag är en kille på 35 år. Och älskar bröst i alla dess former och storlekar

Framför allt tänder jag sjukt mycket på att komma på bröst. Och gillar att

Runka medans tjejen tittar på och sen komma på brösten. Finns de några tjejer/kvinnor

Som gillar sånt och tycker de är upphetsande.

Ps: om de är nån som vill visa upp sina bröst så gör gärna de 'slurp'

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-11-03 20:34
    Tänder på kvinno bröst missa att specificera det.

• Svar på tråden Älskar att komma på bröst.
  • Anonym (Varsågod!)

Scotty, bilden kom inte med.

• Anonym (Varsågod!)

Det gjorde den! Trevlig helg!

• Man82a

Haha missa att skriva de är kvinno bröstet jag gillar.

Men får väl skylla mig själv

• Anonym (Malin)

Nej va spännande :D inteesseklubben antecknar för fullt! Pennan glöder här borta! Så ovanligt! En man som gillar att komma på bröst! Wow :D fantastisk! Du måste va en i hela världen? Applåder :D wooooohoooo

• Mankind
    Anonym (Malin) skrev 2017-11-04 05:03:06 följande:

Nej va spännande :D inteesseklubben antecknar för fullt! Pennan glöder här borta! Så ovanligt! En man som gillar att komma på bröst! Wow :D fantastisk! Du måste va en i hela världen? Applåder :D wooooohoooo

Hahah. Jag är inte så enkelspårig. Gillar även att komma på rumpan och över ansiktet. Finns det någon annan som också gillar det... : )
  • Man82a
    Anonym (Malin) skrev 2017-11-04 05:03:06 följande:

Ja jag gillar sånt säkert inte alls ovanligt. :) men nu var frågan om de finns tjejer som gillar sånt. De Kanske är lite ovanligare. Kanske formulera mig fel.
  • Pussan
    Man82a skrev 2017-11-04 11:08:13 följande:
    Ja jag gillar sånt säkert inte alls ovanligt. :) men nu var frågan om de finns tjejer som gillar sånt. De Kanske är lite ovanligare. Kanske formulera mig fel.
    Klart att det finns tjejer som gillar sånt. Jag  t ex. Härligt att se killens upphetsning och sprutet rakt på mig, om det sen hamnar på magen, pattarna eller i fejjan spelar inte så stor roll. 
  • snuttplutt
    Pussan skrev 2017-11-04 22:31:01 följande:
    Klart att det finns tjejer som gillar sånt. Jag  t ex. Härligt att se killens upphetsning och sprutet rakt på mig, om det sen hamnar på magen, pattarna eller i fejjan spelar inte så stor roll. 
    mellan tårna då?
  • snuttplutt

tycker också det är sexigt... skulle vilja komma över jennifer lawrence eller scarlett johansson Flört

Svar på tråden Älskar att komma på bröst.