• Anzil
    Äldre 6 Nov 16:06
    1371 visningar
    1 svar
    1
    1371

    Varför blir kvinnor nervösa om de skulle råka ha en s.k ''bullfitta''?

    Någon som jag tycker är tråkigt, är att många kvinnor och tjejer bär på dålig självförtroende/självkänsla, bara för att de kanske skulle råka ha en s.k ''bullfitta''.


    Vad känner de sig nervösa för, jag har förstått att vissa kvinnor är nervösa för att de har inbillningen över att män skulle bli avtändande på grund av det.


    Men det är nog så att vissa män bryr sig faktiskt inte och det kan till och med vara så att vissa män tycker att sådant är tändande. Så antingen är det neutralt för män eller så är det tändande. Det är nog absolut inte avtändande.

    Så denna tråd skall egentligen mest handla om att få kvinnor att känna sig mer trygga i sig själv, om de skulle råka ha en bullfitta, och meningen med denna tråden är också för att jag själv vill få svar på varför kvinnor känner sig nervösa om de skulle råka ha sådant. Vad är det exakt de tror?


     


     

  • Svar på tråden Varför blir kvinnor nervösa om de skulle råka ha en s.k ''bullfitta''?
  • Äldre 6 Nov 18:01
    #1

    Men det är väll egentligen samma sak med tex sk. hängtuttar. Det går emot normen och många vill ha fasta. Sen finns det dom som tänder/tycker det är attraktivt när dom är lite mer naturligt hängande.

Svar på tråden Varför blir kvinnor nervösa om de skulle råka ha en s.k ''bullfitta''?