• Anonym (Needagirl)

    Camgirl

    Hej! Jag undrar hur många det är här som jobbar som Cam Girls? Och då tänker jag mig de större utländska siterna tex.My Free CAMs osv. Jag är en bisexuell gift kvinna som jobbar åt ett av de större camsiterna och tjänar så pass bra att jag skrattar hela vägen till banken! Självklart betalar jag skatt om någon undrar!

    Min fråga är , hur många svenska tjejer livnär sig på detta förutom mig? Skulle vara kul att få veta om det finns fler än jag?

  • Svar på tråden Camgirl
  • Anonym (nyfiken)

    Är det lättförtjänta pengar eller jobbar du häcken av dig? Vad har du för timlön innan skatt?

  • Anonym (Äldre)

    Och VAD är en camgirl????? Hur funkar sånt??

  • Anonym (Needagirl)

    Det är extremt lättförtjänta pengar, dessutom är det upphetsande och roligt, har träffat vänner för livet genom mitt cammande ????

    Tjänar lite olika men i runda slängar 15-40 000 netto per månad????


    Anonym (nyfiken) skrev 2017-11-07 20:23:26 följande:

    Är det lättförtjänta pengar eller jobbar du häcken av dig? Vad har du för timlön innan skatt?


  • Anonym (Needagirl)

    Vad roligt! Skulle vara roligt att snacka vidare med dig och kanske utbyta lite erfarenheter.


    Anonym (Camgirl22) skrev 2017-11-07 23:01:02 följande:

    Jag livnära mig också på det


  • Anonym (Needagirl)

    En camgirl jobbar oftast via en eller flera av de större camgirl siterna, man registrerar sig och efter verifikation är det bara att börja camma! Du väljer själv hur naket det ska vara , helt naken och visa ansiktet ger mer cash ! Besökarna på den sidan jag finns betalar med tokens eller via privat chatt per minut. Siten betalar ut pengarna du tjänat två gånger i månaden via ex. First Choise pay Mastercard eller liknande. Det finns inga krav på hur mycket eller lite du jobbar, du är din egen chef! Jag brukar camma runt 4-6!timmar 5 dagar i veckan och sätta upp personliga mål på kanske 10000 intjänade tokens per dag vilket motsvarar ca $500 ca 4100kr per arbetsdag !


    Anonym (Äldre) skrev 2017-11-07 20:28:53 följande:

    Och VAD är en camgirl????? Hur funkar sånt??


  • Yrvla

    Jag vill gärna komma i kontakt med fler som jobbar med detta , är alltid skönt att ha någon att byta erfarenheter med för detta är ju inte direkt något man tar upp och pratar om på släktmiddagen ???? vi kanske kan dra ihop ett gäng och ses några gånger om året och arrangera nåt gemensamt event? Pm till mig om intresse finns !

  • Anonym (Anne)

    Det skulle vara en kul sidoinkomst När mannen är på sina tjänsteresor. Bara lite jobbigt om han skulle logga in

  • Yrvla

    Han kanske vill vara med på ett hörn ? Par brukar vara uppskattat ????


    Anonym (Anne) skrev 2017-11-08 10:57:17 följande:

    Det skulle vara en kul sidoinkomst När mannen är på sina tjänsteresor. Bara lite jobbigt om han skulle logga in


  • lalarosebish

    jag har precis börjat med det och tycker det är SVINKUL. men hur gör du med betala skatt och sånt? har inte dragit in så mycket än, men planerar att göra det hehe, och vill inte bli en skattesmitare. pls do tell xx

  • Anonym (Äldre)

    Ok, 4 100 per dag ...
    Kanske det finns de som går upp o förnedrar sig för de pengarna också.
    Lycka till!! Eller .... ha det så kul på vägen... 

  • Alina473

    Jag funderar jättestarkt på att börja. Skulle vara jättekul om det fanns någon här som vill dela med sig lite tips och erfarenhet?

  • TonySthlm

    Jag och min partner har haft camming som våran hobby vid sidan om våra vanliga jobb. Vi är ofta online på helgerna och cammar ca 4-5 timmar åt gången. Det går att tjäna ganska bra, men det är väldigt olika. Det bästa vi har märkt att det går att bygga upp en bra kundgrupp om man är aktiv, många av våra tittare är återkommande. Så ju mer man jobbar och bygger upp med stammis kunder så kommer du tjäna mer. 
    Vilka sajter är bäst är svårt att svara på, vi kollad in denna lista med 10 top live cam sajter och provade dem tre första. Men fastnade för den tredje på lista då den var smidigast att börja camma med. 

  • Anonym (Också äldre)
    Anonym (Äldre) skrev 2018-02-21 20:04:06 följande:

    Ok, 4 100 per dag ...

    Kanske det finns de som går upp o förnedrar sig för de pengarna också.

    Lycka till!! Eller .... ha det så kul på vägen... 


    Hur kan du förfasa dig över någon som jobbar som camgirl?

    Jag hade nog inte jublat direkt om min dotter eller svärdotter sa att de jobbade som det.

    Fast hellre det än annat folk skriver här på FL att de gillar, som wetsex. Då hade jag verkligen undrat vad jag gjort för fel när mina barn var små.
  • Anonym (Analsissy)

    Jag som sissy man skulle vilja börja???

    Jag har utvecklat en metod och färdighet hur man som man kan via rejäl analsex med leksaker o maskin så till den milda grad att jag får upp till 15 sprutorgasmer med sekret likt tjejers fontän/squirt..

    Via div chattsidor har jag insett att jag är tydligen unik man bland bi /sissy/trans som klarar detta och har missionerat ett tag för att lära andra och de häpnar över mina färdigheter.

    Ihop med detta älskar jag rollspela som flicka i sexiga o sköna feminina kläder och har provfilmat mej och måste säga att blir skummt nog tänd på att se mej själv.

    Av många skäl skulle jag vara annonym och måste ha någon form av mask för ansikte.

    Min fråga är om ni invigda tror att jag skulle kunna cama o tjäna en hacka på min nich?

Svar på tråden Camgirl