• Anonym (Needagirl)

    Camgirl

    Hej! Jag undrar hur många det är här som jobbar som Cam Girls? Och då tänker jag mig de större utländska siterna tex.My Free CAMs osv. Jag är en bisexuell gift kvinna som jobbar åt ett av de större camsiterna och tjänar så pass bra att jag skrattar hela vägen till banken! Självklart betalar jag skatt om någon undrar!

    Min fråga är , hur många svenska tjejer livnär sig på detta förutom mig? Skulle vara kul att få veta om det finns fler än jag?

  • Svar på tråden Camgirl
  • Anonym (nyfiken)

    Är det lättförtjänta pengar eller jobbar du häcken av dig? Vad har du för timlön innan skatt?

  • Anonym (Äldre)

    Och VAD är en camgirl????? Hur funkar sånt??

  • Anonym (Needagirl)

    Det är extremt lättförtjänta pengar, dessutom är det upphetsande och roligt, har träffat vänner för livet genom mitt cammande ????

    Tjänar lite olika men i runda slängar 15-40 000 netto per månad????


    Anonym (nyfiken) skrev 2017-11-07 20:23:26 följande:

    Är det lättförtjänta pengar eller jobbar du häcken av dig? Vad har du för timlön innan skatt?


  • Anonym (Needagirl)

    Vad roligt! Skulle vara roligt att snacka vidare med dig och kanske utbyta lite erfarenheter.


    Anonym (Camgirl22) skrev 2017-11-07 23:01:02 följande:

    Jag livnära mig också på det


  • Anonym (Needagirl)