• Anonym (ManSthlm)

Het lust

Hej tjejer, hur ser ni på spontana sexträffar om man är singel/gift, bara för att man vill, inga frågor bara skön härlig sex, självklart diskret om så behövs, är det ok?, jag utgår från att det sköts professionellt , utan risker vill säga, skriv gärna om ni kan tänka er det, singel som gift.

Kram

• Svar på tråden Het lust
  • Anonym (Www)

Om frågan vore ställd till män hade du nog fått mer jakanden. Nu är kvinnor generellt sett inte som män och jag misstänker att du får mer nekanden.

• Anonym (tragiskt)

Man måste vara bra desperat om man använder FL som knullsajt

• Anonym (Anne)

Jag vill nog prata med den jag ligger med. Så detta är löjligt

• falukorv

Inte speciellt intressant.

Jag vill ha lite mer bekräftelse om jag ska ha nåt sånt och jag tycker enstaka ligg och typ ons är rätt meningslöst.

Ska man ligga mer än en gång krävs mer än en bestämd tid och plats. Jag vill känna mig efterlängtad, annars kan jag liksom lika gärna onanera.

• Anonym (ManSthlm)
    Anonym (Anne) skrev 2017-11-08 16:21:36 följande:

Hej
  • Anonym (ManSthlm)
    Anonym (Anne) skrev 2017-11-08 16:21:36 följande:

Hej
  • Pumakvinna
    falukorv skrev 2017-11-08 17:01:17 följande:

Inte speciellt intressant.

Jag vill ha lite mer bekräftelse om jag ska ha nåt sånt och jag tycker enstaka ligg och typ ons är rätt meningslöst.

Ska man ligga mer än en gång krävs mer än en bestämd tid och plats. Jag vill känna mig efterlängtad, annars kan jag liksom lika gärna onanera.

Precis på spiken:) Att vara bekräftad och åtrådd är nog alla kvinnors största drivkraft till att vilja ha sex. Att bygga upp en förväntan och en stämning under flera gånger så att den fysiska föreningen blir maximalt laddad.

Det är alldeles för många risker involverat för kvinnor att ligga med främmande män. För 20 år sedan kunde det ha funkat men inte längre. Tror väldigt få kvinnor skulle gå med på ansiktslösa träffar. Blir nog bättre lycka på en vanlig dejtsajt där de kan se hur du ser ut. Testa BC där många söker engångsgrejor.
  • Anonym (ManSthlm)
    Anonym (Anne) skrev 2017-11-08 21:22:54 följande:

Alltid en början

Allt bra med dig?
  • Anonym (Www)

Va i helskotta är detta för tråd? Seriös?

• Anonym (Mogen)
    Anonym (ManSthlm) skrev 2017-11-07 19:56:44 följande:

Hej tjejer, hur ser ni på spontana sexträffar om man är singel/gift, bara för att man vill, inga frågor bara skön härlig sex, självklart diskret om så behövs, är det ok?, jag utgår från att det sköts professionellt , utan risker vill säga, skriv gärna om ni kan tänka er det, singel som gift.

Kram

Vilket trams. Inte ens när jag som singel besköker swingersklubbar fungerar det på det sätt som TS tycks drömma om. Självklart pratar man med varandra i bastun, bubbelpoolen eller baren innan man har sex med varandra. Är rätt självklart att en man jag inte kan tänka mig att ha en trevlig middag med inte är aktuell att ha sex med.
  • Underhill
    Pumakvinna skrev 2017-11-08 21:30:22 följande:
    Precis på spiken:) Att vara bekräftad och åtrådd är nog alla kvinnors största drivkraft till att vilja ha sex. Att bygga upp en förväntan och en stämning under flera gånger så att den fysiska föreningen blir maximalt laddad.

Det är alldeles för många risker involverat för kvinnor att ligga med främmande män. För 20 år sedan kunde det ha funkat men inte längre. Tror väldigt få kvinnor skulle gå med på ansiktslösa träffar. Blir nog bättre lycka på en vanlig dejtsajt där de kan se hur du ser ut. Testa BC där många söker engångsgrejor.
    Tror själv att behovet styr mer än både bekräftelse och åtrå, men visst bör även de inkluderas för en trevlig stund :) Vem vill inte bli bekräftad i både vardag och fest.
    E vi överens så kör vi
Svar på tråden Het lust