• Anonym (Trådstartaren)

    Hur skaffar man giraff eller jordsvin? Och sengångare och delfin. Minihäst i lägenhet?

    Får man ha giraff som husdjur? Hur skaffar man en sån i så fall? Om det inte går så vill jag ha ett jordsvin. Det vet jag att man får ha för det har jag kollat upp. Men var/hur skaffar man jordsvin? Får man ha sengångare och delfin? Kan man ha kalkon och minihäst i lägenhet?

  • Svar på tråden Hur skaffar man giraff eller jordsvin? Och sengångare och delfin. Minihäst i lägenhet?
  • Pentra

    Men, för sjutton gubbar! Det har ju knappt blivit onsdag! o_O

  • Anonym (just sayin')
    Anonym (Trådstartaren) skrev 2017-11-08 01:27:50 följande:

    Får man ha giraff som husdjur? Hur skaffar man en sån i så fall? Om det inte går så vill jag ha ett jordsvin. Det vet jag att man får ha för det har jag kollat upp. Men var/hur skaffar man jordsvin? Får man ha sengångare och delfin? Kan man ha kalkon och minihäst i lägenhet?


    Har man inte alla hästarna i hagen bör man inte ha dem i hyreslägenhet heller..
  • Anonym (Trådstartaren)
    Colourfulrainbow skrev 2017-11-08 02:14:24 följande:

    Jordsvin köper du på ebay. Eller Lidl.


    Jag menar ett riktigt levande jordsvin. Ebay har bara gosedjur jag har kollat. Lidl har inga levande djur. 

  • Anonym (Trådstartaren)
    Pentra skrev 2017-11-08 01:57:13 följande:

    Men, för sjutton gubbar! Det har ju knappt blivit onsdag! o_O


    Jag är seriös.
  • Anonym (Trådstartaren)
    Anonym (just sayin') skrev 2017-11-08 02:06:40 följande:
    Har man inte alla hästarna i hagen bör man inte ha dem i hyreslägenhet heller..
    Ha ha. Jag är seriös. Varför skulle man inte kunna ha en minihäst i lägenhet? De är ju inte större än hundar.
Svar på tråden Hur skaffar man giraff eller jordsvin? Och sengångare och delfin. Minihäst i lägenhet?