Ögonen?!
Har en tjej på snart 5 månader, helt plötsligt idag när hon låg på golvet så märkte jag att hennes ögon, hon tittar liksom bakåt uppåt ögonlocken så att ögonen försvinner? Svårt att förklara, vad kan de vara? Någon med samma problem?
Har en tjej på snart 5 månader, helt plötsligt idag när hon låg på golvet så märkte jag att hennes ögon, hon tittar liksom bakåt uppåt ögonlocken så att ögonen försvinner? Svårt att förklara, vad kan de vara? Någon med samma problem?
Gör hon även något med armarna samtidigt? Blir hon ledsen efteråt och verkar inåtvänd?
Min son fick infantil spasm när han var 6mån och det är viktigt att få behandling tidigt... Googla lite om det och kontakta sjukvården om det fortsätter! Bättre kolla en gång för mkt!
Hon är precis som vanligt efteråt/innan
Det är bara när hon ligger ner, som att hon försöker titta uppåt i taket..
Då är det säkert inget men som sagt var uppmärksam om det händer ofta, det är inte så lätt att upptäcka dessa kramper som då brukar vara i en serie med just ögon som rullar bakåt samt en omfamningsliknande rörelse med armarna. Men troligtvis försöker hon bara se/titta på något längre bort...