• Liwslust

    Bra sexbloggar för/av kvinnor?

    Har själv nu börjat blogga om sex från en vanlig småbarnsmammas perspektiv.
    Liws lust - www.liwslust.se

    Tycker det är svårt att hitta några riktigt bra sexbloggar för oss kvinnor. De flesta sexbloggar känns väldigt porriga. Dessutom verkar de flesta sexbloggar döda.

    Så min fråga är om ni känner till några bra och fortfarande aktiva sexbloggar. Speciellt om det är några som är mer riktade mot oss kvinnor.


    Läs min blogg "Liws lust - En vanlig mammas heta baksida" - www.liwslust.se
  • Svar på tråden Bra sexbloggar för/av kvinnor?
  • Tumblaren

    Känns som att sexbloggar blivit lite utkonkurrerade av Tumblr-bloggar som är lite mer smidigt för de som mest bara vill se bilder.

    Om det finns några bra sexbloggar för tjejer vet jag inte. Men du verkar ju ha något bra på gång själv.

  • Liwslust

    Tack! Skäms

    Med tanke på responsen på min fråga så kanske det helt enkelt är så att det saknas sexbloggar för kvinnor. Vilket jag tycker är lite märkligt när det finns så mycket bloggar för/av kvinnor i övrigt i andra ämnen. Så mycket roligare tycker vi väl inte att det är med inredning och matlagning? Tungan ute


    Läs min blogg "Liws lust - En vanlig mammas heta baksida" - www.liwslust.se
  • joolii

    Vad grym du är!

    Alldeles för lite snack om kvinnor och sex. Tror det finns mpnga son du som inte vpgar leva ut sina lustar fullt ut. Jag själv inräknad trots att jag är man och har det serverat.

    Det ska bli kul att följa dig :)

  • Liwslust

    Tack jooli! Glad jag blir! Skäms

    Jag har hur mycket som helst att dela med mig av och det känns som att jag utvecklas sexuellt hela tiden. Härligt att få njuta av livets goda och jag hoppas jag kan inspirera någon genom att dela med mig och visa att man visst kan låta sexlivet blomstra som småbarnsmamma. Glad


    Läs min blogg "Liws lust - En vanlig mammas heta baksida" - www.liwslust.se
  • Meinmaa
    Liwslust skrev 2017-11-17 00:22:42 följande:

    Tack jooli! Glad jag blir! 

    Jag har hur mycket som helst att dela med mig av och det känns som att jag utvecklas sexuellt hela tiden. Härligt att få njuta av livets goda och jag hoppas jag kan inspirera någon genom att dela med mig och visa att man visst kan låta sexlivet blomstra som småbarnsmamma. 


    Det är inte bara mammor du inspirerar, utan även oss pappor. TACK för att du lyser upp ämnet på ett sånt jordnära sätt, det får oss alla att ?haja till? och vilja få varandras partner att växa sej starka. Kram!!
  • Meinmaa

    Hej igen Liwslust

    Jag svängde in på din sida å läste lite nyss, har bara läst:

    Om mej

    &

    Mitt motto

    än så länge.

    Jag har bara en enda sak att säja..... Jösses!!

    Vad skönt att läsa/få känslan av att det är en riktig människa bakom det som skrivs och tycks. Som jag har längtat efter det, keep it real!!

  • Liwslust
    Meinmaa skrev 2017-11-17 00:31:14 följande:
    Det är inte bara mammor du inspirerar, utan även oss pappor. TACK för att du lyser upp ämnet på ett sånt jordnära sätt, det får oss alla att ?haja till? och vilja få varandras partner att växa sej starka. Kram!!
    Tack, vad roligt att höra! Härligt att jag lyckas inspirera män också. Det vinner vi alla på. :)
    Läs min blogg "Liws lust - En vanlig mammas heta baksida" - www.liwslust.se
  • Anonym (Kvinna)

    Också kvinna och mamma, kollade bara första sidan och ingenting fångade mig. Förstår inte vad männen ovan menar. Mycket intressantare att läsa här på FL om sex. Jag tror inte kvinnor är så intresserade och en män behöver nog lära sig mer.

  • Anonym (Man)
    Liwslust skrev 2017-11-17 14:26:50 följande:
    Tack, vad roligt att höra! Härligt att jag lyckas inspirera män också. Det vinner vi alla på. :)
    Jag är man och din blogg är kass. Jag hittade inget intressant alls i den.
  • Liwslust
    Anonym (Kvinna) skrev 2017-11-17 16:04:24 följande:

    Också kvinna och mamma, kollade bara första sidan och ingenting fångade mig. Förstår inte vad männen ovan menar. Mycket intressantare att läsa här på FL om sex. Jag tror inte kvinnor är så intresserade och en män behöver nog lära sig mer.


    Smaken är ju som baken. Jag är glad för de som uppskattar det jag skriver, men inser såklart att det inte kommer falla alla i smaken. Sen är det för mig skillnad att följa en blogg kontra att följa forumet här på FL, Fyller olika syften helt enkelt. En blogg följer jag ju mer för att "lära känna en person" som jag tycker har något intressant att komma med. Och det är ju såklart individuellt vad man tycker är intressant.

    Men nu var ju min fråga i den här tråden om det finns några bra sexbloggar för kvinnor. Så om ni nu inte tycker min är bra så har ni kanske något exempel på någon annan blogg som är bra? :)
    Läs min blogg "Liws lust - En vanlig mammas heta baksida" - www.liwslust.se
Svar på tråden Bra sexbloggar för/av kvinnor?