• Anonym (villrådig)

Wordfeud som dejtingsajt

Har läst att många använder Wordfeud som raggningskanal. Hur gör man rent praktiskt? Det finns ju inga profiler. Approacherar man bara någon helt random i en match eller?

• Svar på tråden Wordfeud som dejtingsajt
  • Anonym (Jo då!)

Jo då, jag gillar det spelet! Men gillar fan inte att ragga där! Det är ganska ofta när man söker en random motspelare att denne vill just ragga, 50/50 män och kvinnor! De börjar ställa frågor på chatten, och verkar man endast vilja spela, slutar de snart att spela. Det är jävligt uselt när det finns hur många knullsidor somhälst, låt os spela ifred!

• Anonym (Wf)
    Anonym (villrådig) skrev 2017-11-08 16:31:21 följande:

Har läst att många använder Wordfeud som raggningskanal. Hur gör man rent praktiskt? Det finns ju inga profiler. Approacherar man bara någon helt random i en match eller?

För några år sen var det en riktig köttmarknad, alla raggade, killar som tjejer.
    Tycker dock det lugnat ned sig lite nu.
    Om det är nån som är sugen på att spela så skriv ert nick :)
  • Meatballsurgery
    Anonym (Wf) skrev 2017-11-08 16:56:57 följande:
    För några år sen var det en riktig köttmarknad, alla raggade, killar som tjejer.
    Tycker dock det lugnat ned sig lite nu.
    Om det är nån som är sugen på att spela så skriv ert nick :)
    Nobadstory här :)
  • Anonym (vr)

Jag är man och spelar ofta. Har alltid ett par partier igång. Spelar med en kvinnan nu som flörtar en del. Annars har jag inte stött på någon under de år jag spelat.

Svar på tråden Wordfeud som dejtingsajt