Wordfeud som dejtingsajt
Har läst att många använder Wordfeud som raggningskanal. Hur gör man rent praktiskt? Det finns ju inga profiler. Approacherar man bara någon helt random i en match eller?
Har läst att många använder Wordfeud som raggningskanal. Hur gör man rent praktiskt? Det finns ju inga profiler. Approacherar man bara någon helt random i en match eller?
Jo då, jag gillar det spelet! Men gillar fan inte att ragga där! Det är ganska ofta när man söker en random motspelare att denne vill just ragga, 50/50 män och kvinnor! De börjar ställa frågor på chatten, och verkar man endast vilja spela, slutar de snart att spela. Det är jävligt uselt när det finns hur många knullsidor somhälst, låt os spela ifred!
Jag har haft tur att inte varit med om de alls. Spelar nästan varje kväll.
Jag är man och spelar ofta. Har alltid ett par partier igång. Spelar med en kvinnan nu som flörtar en del. Annars har jag inte stött på någon under de år jag spelat.