• bastor

bröstförstoring med linfrö

jag har ätit 2-6 matskedar krossat/malt linfrö i omgångar under 1-1,5 år och märkt ganska tydligt att mina bröst växt. Mina bröstvårtor svullnar och blivit känsligare vid beröring. Är en vältränad man gym fem i veckan.  Är bisexuell och vill att mina bröst växer så jag kan bli lite mer kvinnlig i min kropp, är detta ovanligt? Är jag ett freak?
    Jag kan dessutom bli lite ... i duschen  med andra

• Svar på tråden bröstförstoring med linfrö
  • dream on

Har svårt att tro att det är linfröna som ligger bakom tuttillväxten men linfrön är giftiga ( innehåller vätecyanid) i för stor mängd. Jag tror t.o.m livsmedelsverket avråder från krossade linfrön numer. Rekommendationen är 1- 2 msk/ dag tror jag. För att få brösten att växa krävs nog något annat, hormonpreparat?

I slithered here from Eden just to sit outside your door
  • Aikido
    bastor skrev 2017-11-08 21:17:54 följande:
    Jag kan dessutom bli lite ... i duschen  med andra
    Lite... blöt? Inte ovanligt när man duschar.
  • bastor

fytoöstrogener fyller upp de östrogenreceptorer som normalt reagerar på vanligt östrogen och då kan enl de lärda få brösten att växa. Mina har det iaf och jag bara älskar det och detta med dusch har jag upptäckt efter det har haha. Fler som har upptäckt detta, detta ned att det skulle vara giftigt kan nog vara så men jag har inte märkt ngn än. Kör bara i tre  fyra veckor i taget

• Anonym (äa)
    bastor skrev 2017-11-08 22:08:30 följande:

fytoöstrogener fyller upp de östrogenreceptorer som normalt reagerar på vanligt östrogen och då kan enl de lärda få brösten att växa. Mina har det iaf och jag bara älskar det och detta med dusch har jag upptäckt efter det har haha. Fler som har upptäckt detta, detta ned att det skulle vara giftigt kan nog vara så men jag har inte märkt ngn än. Kör bara i tre  fyra veckor i taget

Linfrön äts hela och passerar genom kroppen utan att kroppen tar upp något av dem.
    Krossade linfrön säljs inte längre då de ansågs giftiga.

• Anonym (?)
    Anonym (äa) skrev 2017-11-09 16:22:57 följande:

Linfrön äts hela och passerar genom kroppen utan att kroppen tar upp något av dem.

Krossade linfrön säljs inte längre då de ansågs giftiga.

Har du inga tänder eller tuggar du bara inte din mat?
  • bastor

Haha jag dricker kross med juice, tycker att det känns bra. Ttck så mycket för kommentaren Kyss

• Anonym (äa)

Linfrön ska inte ätas krossade för då är de giftiga.
    Information finns på Livsmedelsverkets hemsida.

• bastor

behåll dina tips för dig själv, vill jag äta krossat linfrö så är det ju min sak. Men det funkar ..

• Anonym (November)
    bastor skrev 2017-11-08 22:08:30 följande:

Verkar intressant med linfrön. Hur mycket har dina bröst växt sedan du började med linfrön? Har du gått upp några bh storlekar? Jag skulle gärna vilja ha större bröst också, helst med naturlig metod.
  • bastor

har under 1-15 år ätit två till tre kilo ngr matskedar om dagen. har nog gått till inget till liten a-kupa. Det syns iaf genom min t-shirt haha. kan skicka dig ngt foto om du vill

• Anonym (November)
    bastor skrev 2017-11-10 22:14:07 följande:

har under 1-15 år ätit två till tre kilo ngr matskedar om dagen. har nog gått till inget till liten a-kupa. Det syns iaf genom min t-shirt haha. kan skicka dig ngt foto om du vill

Är du en man?
  • bastor

ja det är jag, har fått lite bredare höfter oxå är du en man oxå?

• Anonym (November)
    bastor skrev 2017-11-10 22:47:34 följande:

ja det är jag, har fått lite bredare höfter oxå är du en man oxå?

Nej, jag är en kvinna.
  • bastor

oj då vet jag inte, jag är ju en man och vill ha bröst som en kvinna. Så jag vet inte sök på nätet men jag har fått större bröst Iaf och är nöjd och kommer att försätta tills tja jag vet nog inte, kanske alla män ser att jag är bi och vill ha sex med mig ...

• Anonym (November)
    bastor skrev 2017-11-10 22:59:50 följande:

oj då vet jag inte, jag är ju en man och vill ha bröst som en kvinna. Så jag vet inte sök på nätet men jag har fått större bröst Iaf och är nöjd och kommer att försätta tills tja jag vet nog inte, kanske alla män ser att jag är bi och vill ha sex med mig ...

Okej. Tack ändå!
  • Anonym (äa)

Livsmedelsverkets rekommendationer om linfrö:
    Max 2 matskedar per dag.
    De ska inte krossas. De ska ätas hela

• Anonym (November)
    Anonym (äa) skrev 2017-11-11 19:13:12 följande:

Livsmedelsverkets rekommendationer om linfrö:

Max 2 matskedar per dag.

De ska inte krossas. De ska ätas hela

Tack för tipset! Har ätit 1-2 matskedar hela linfrö per dag i några månader nu. Har G-kupa.
Svar på tråden bröstförstoring med linfrö