Anonym (zzzzz) skrev 2017-11-09 12:49:54 följande:
anonym (J) jag drömmer också jätte mycket känns som att jag har varit med om det på riktigt. Varje natt. Jag känner mig febrig men ingen feber. Lite ont i leder. Tappar hår. Känner mig ledsen men det beror nog mer på att jag är så trött.
Ja så har jag med.. mina nätter är värsta äventyren det händer så mkt hela natten igenom att man e helt slut när man vaknar.
Angående sebbe420 kommentar så kommer du nog komma till det stadiet av sömnutredningar. Det har jag gjort... jag tyckte personligen inte utredningen var så bra utförd. Men enligt mätaren som inte ens mätte rätt så fick jag iallafall tillräckligt med djupsömn även om nivån inte var helt tillfredsställande.
Och då äter jag redan sömntabletter som gjort min sömn mkt bättre. Men om ngn då ska kommentera att det kan va därför jag drömmer mkt så har jag haft perioder utan sömntabletter där sitiationen är densamma.
För mig gav alltså sömnutredningen mig ingenting precis som det vart med många andra utredningar jag gått igenom som tom visat fel i mina fall... men jag verkar ha haft extremt mkt otur och hoppas att du TS kan få en mkt bättre erfarenhet av vården. Do your thing... alla människor är olika och du kanske får tur att få rätt hjälp.