• lelle14

    Ven va hon?

    Ni måste hjälpa mig =) 
    En lördag för några veckor sedan va jag på ICA Maxi i Ronneby. När jag kom till avdelningen för frukt och grönt drogs mina ögon direkt till en ung kvinna som stod ensam och titta på några grönsaker Hon hade en grön jacka, brunt rakt hår och glasögon =) hon va så söt så jag blev varm i kroppen. Men feg som jag va så smet jag bakom en hylla istället för att gå fram till henne :/ när jag tittade fram igen så va hon borta :( totalt försvunnen trots att jag gick runt lite och tittade efter henne. Det är ju en dålig beskrivning men om någon kan tänkas veta vem hon är så snälla ge henne en jättekram från hennes beundrare :D
  • Svar på tråden Ven va hon?
  • Anonym (Barbara)

    Vilket gulligt inlägg. 
    Nej, jag känner inte henne, men du får gå och handla ett äpple om dagen eller så där tills hon dyker upp igen.
    Och var beredd då, fråga henne om hon vet hur man tillagar t ex, svartrot på bästa sätt, om hon har något tips/recept som hon gillar.
    Går det bra, så be om att få bjuda på en fika som tack.
    Efter det byter ni telefonnummer, och du går hem och lär dig laga hennes recept intill fulländning.
    Sen ringer du och bjuder henne på lunch. 
    Voila. Solig

  • lelle14

    Hihi :) jag har varit där en gång till och kollat efter henne men utan framgång :) jag får väl bli stamkund i den affären så kanske jag en dag i framtiden ser henne igen :D

  • lelle14

    AHHHHH idag såg jag henne igen på parkeringen vid samma affärSkrattande men idag va hon ännu vackrare :D jag tänkte gå fram till henne men då såg jag att hon gick mot en bil med en kvinna som kanske va hennes mamma eller nått så jag vågade inte och så vips va hon åter igen försvunnen :/ Ronnebys glimrande guld försvann åter igen ur min syn :(

Svar på tråden Ven va hon?