• Ericman

Konstig känsla i ena testikeln

jag har under de två senaste dagarna känt en konstig känsla i värsta delen av pungen/testikeln. I vissa lägen när jag går eller ligger ner gör det lite små ont i vänstra testikeln. Det gör inte jätte ont men jag känner det ändå och tycker det är obehagligt.

Ibland är även testikeln öm när jag tar på den men vissa gånger känns det inget. Testikeln är inte större än den andra, något jag dock märkt är att min pungsäck blivit lite större kanske, den hänger lixom lite mer än vad den gjort innan, oftast brukar den vara ihop dragen men nu blir det lite med "pläpp".

Vad skulle detta kunna vara, har sökt mycket och det känns inte riktigt som pungvred eftersom att det inte gör så ont. Skulle det kunna vara testikelinflamation? Men är det inte konstigt att det bara gör ont i bland och framförallt i vissa lägen.

Kan tillägga att vid tillfället första symtomen kom stötte jag lätt till min pung med fjärrkontrollen, inte hårt eller så utan väldigt lätt men det var efter det jag fått detta besvär.

Tacksam för svar!

• Svar på tråden Konstig känsla i ena testikeln
Svar på tråden Konstig känsla i ena testikeln