• solrosen1412

Brun flytning, tecken på sjukdom??

Jag hoppas verkligen någon kan hjälpa mig just nu.
    Jag är 18 år och har haft mens i ca 4 år, den har nästan alltid varit regelbunden men såklart varierat lite ibland. Min senaste mens slutade för 13-14 dagar sedan och jag har känt av ÄL symptom (rikliga flytningar, ont i nedre delen av magen). Men idag upptäckte jag en rejäl brun flytning, och jag ska verkligen inte ha mens nu. Det har aldrig någonsin hänt förut och jag blir orolig, tankarna går direkt till att något är fel. Jag använder inte preventivmedel och jag är oskuld. Vad är det för något som händer? 

Jättetacksam för svar! 

• Svar på tråden Brun flytning, tecken på sjukdom??
  • solrosen1412
    Hallonmos skrev 2017-11-13 19:41:49 följande:

man kan få blödning i samband med ägglossning.

Jag har hört det, men det har som sagt aldrig hänt förut och det känns så konstigt att det helt plötsligt skulle hända nu utan anledning? 
  • Hallonmos
    solrosen1412 skrev 2017-11-13 19:43:45 följande:
    Jag har hört det, men det har som sagt aldrig hänt förut och det känns så konstigt att det helt plötsligt skulle hända nu utan anledning? 
    Det är inte särskilt märkligt. Det kan hända, och händer. Har hänt mig också, men bara ett fåtal gånger sen jag fick mens för 12 år sen.
  • solrosen1412
    Hallonmos skrev 2017-11-13 19:45:00 följande:
    Det är inte särskilt märkligt. Det kan hända, och händer. Har hänt mig också, men bara ett fåtal gånger sen jag fick mens för 12 år sen.
    Jaha det visste jag inte. Nu känner jag mig lite lugnare, tack Glad
Svar på tråden Brun flytning, tecken på sjukdom??