När börjar en tjej bli för gammal för att skaffa barn? Jag 32 hon 39
Hej!
Jag har börjat dejta en tjej som är lite äldre än mig, Hon är 39 och jag 32, Hon har barn och det har inte jag, Att hon har barn ser jag inte som ett problem utan snarare tvärtom, Jag vill leva familjelivet nu och det finns mycket roligt man kan hitta på som en familj.
Jag är aktiv och spelar hockey, Gillar fiske, Snowboard osv, och sånt vore ju jättekul att ta med ungarna på.
Men sen är det ju en fundering som jag har.. Jag vill ju självklart ha egna barn också, så... När är man som tjej för gammal för att få fler? Måste väl vara lite individuellt eller?
Hon ser väldigt bra ut, Har en kropp som en 25åring haha.. :)
Mina vänner som träffat henne trodde inte att hon var en dag över 30, Dom blev ganska förvånade när dom fick veta hennes ålder kan jag säga.
Det känns tråkigt att jag ens måste fundera på det här, Ni vet hur det känns när man har hittat den "rätta".. Vi har klickat så väldigt bra på alla plan.
Jag har ju haft förhållanden tidigare, Men det här känns annorlunda, Som om man har känt varann mycket längre än den tid vi gjort.
Allt känns bara bra, Det är mycket kärlek från båda håll och hon tar lika mycket initiativ som jag gör för att visa det.
Det skulle kännas fruktansvärt tråkigt om man skulle behöva sluta träffas på grund av det här..
Så.. Vad tror ni?
Sen en annan fråga mest på skoj, Hur många av er kvinnor skulle kunna tänka er en yngre partner? Fördelar/nackdelar?