• 08Karin08

Förstår inte min kropp

Jag undrar om det är någon som känner igen sig.

Jag fick molande mensvärk några dagar efter äl. Har aldrig haft det så, detta var första gången, och hade även stickningar i på båda sidorna i äggstockarna (antar jag). Mådde även lite illa av och till, allt detta gjorde att jag trodde att jag var gravid. Tog graviditetstest (för tidigt) och det visade negativt. Sen kom mensen, stor besvikelse. Men undrar om jag borde uppsöka läkare då jag fortfarande har mensvärk och mensen är över. Vad kan detta vara? Då jag inte är gravid, eller kan man vara det trots att man har fått sin mens? Den var lite konstig i början (slemmig),ursäkta detaljer, och väldigt klar. Sen blev den mörkare och mer riklig

Vet inte om jag borde oroa mig men detta är nytt för mig då jag aldrig haft det så här.

• Svar på tråden Förstår inte min kropp
  • Rydén91

Om mensen har slutat och gått en tid efteråt så kan de vara ägglossningen du har ont av men är inte helt säker. Innan ja fick mens sist hade ja väldigt ont i magen mens kom inte men efter 1 mån lr ngt sä släppte de. Nu har jag tagit ut p stav och fått någon sorts blödning som jag inte vet exakt vad det är. Håller ditt i sig så kolla upp de

• 08Karin08
    Rydén91 skrev 2017-11-16 22:44:03 följande:

Om mensen har slutat och gått en tid efteråt så kan de vara ägglossningen du har ont av men är inte helt säker. Innan ja fick mens sist hade ja väldigt ont i magen mens kom inte men efter 1 mån lr ngt sä släppte de. Nu har jag tagit ut p stav och fått någon sorts blödning som jag inte vet exakt vad det är. Håller ditt i sig så kolla upp de

Ok tack för svaren. Ska ringa och höra nu i veckan.
  • Rydén91

Gör de bättre och vara säker än inte alls:)

Men sen är de olika efter utag av preventivmedel så de blir nog bättre ska du se

• Rydén91

Gör de bättre och vara säker än inte alls:)

Men sen är de olika efter utag av preventivmedel så de blir nog bättre ska du se

Svar på tråden Förstår inte min kropp