• Stjarna8

Suprecur/ bemfola blöder, hjälp!

Hej!

Jag har nu tagit suprecur i ca 2 veckor, började med bemfola sprutor i torsdags. Började blöda lite smått på fredagmorgon och detta har fortsatt. Jag ringde min ivf klinik på fredagen, sköterskan där sa att hon inte hade hört det förut. Hon skulle ta det med läkaren och de skulle ringa mig om det var något de undrade över. Dom ringde aldrig upp mig.. Ikväll så blöder jag ännu mera, har lite molvärk i äggstockarna. Någon som känner igen sig? Jag är så orolig att jag blöder.

• Svar på tråden Suprecur/ bemfola blöder, hjälp!
  • Pigall

Inte något jag känner till tyvärr. Men fy fasen vad dåligt att de inte ringde upp! Visst betyder det väl att de inte är så oroliga men ändå!

Även om jag inte varit med om det själv tänkte jag däremot att jag kunde hjälpa dig hitta svar. Bemfola är ganska ovanligt att få och det finns inte så mycket skrivet om det i forum (Jag vet för att jag själv sökte som en galning när jag hade den). MEN det är samma sak som Gonal f så googla blödning + gonal f istället så kan du nog hitta mer. Kolla även engelsspråkiga forum om du inte hittar tillräckligt med info på de svenska.

Lycka till!!

• Stjarna8

Tack snälla Pigall för att du svarade, jag ska kolla upp det!

Ja det kändes lite jobbigt att de inte ringde upp, speciellt när jag fått mer blödningar nu.. jag får ringa dem i morgon det första jag gör.

• Stjarna8

Tack snälla Pigall för att du svarade, jag ska kolla upp det!

Ja det kändes lite jobbigt att de inte ringde upp, speciellt när jag fått mer blödningar nu.. jag får ringa dem i morgon det första jag gör.

• Medah

Hi.i had same issue about ten days ago.i was also using bemfola .estrogen level was very good but eggs were not mature enough they needed more time but i started bleeding before that but when i contacted doctor she said we never experienced this so we can not proceed this further but they did not tell me the reason and also they did not provide me with any treatment.its 10th day today and i am still bleeding. Infact doctor has said that my ovaries are nt responding in any good way so they wont proceed further with ivf????????

Svar på tråden Suprecur/ bemfola blöder, hjälp!