• Anonym (A)

Killar försvinner ståndet efter ni har kommit?

Killar försvinner ståndet efter ni har kommit?

Kuken åker ut vid doggystyle, vad beror det på?

• Svar på tråden Killar försvinner ståndet efter ni har kommit?
  • Anonym (Dj)

Jag kan svara i killarnas ställe: Det är individuellt. Jag har ett ex som kunde komma två ggr på raken, så för honom försvann det inte. Det tillhör dock inte vanligheterna. Min nuvarande kan ibland (inte så ofta) ha sex två ggr efter varann, men måste då vila någon minut emellan.

• Pretorian IV

Oftast är det så ja...

• Anonym (mr)

När jag var yngre kunde jag köra vidare, även om det behövdes lite vilja under första minuten. Numera kan jag ibland köra vidare, men då krävs en kvinna som gör mig extra tänd.

• Jannne k

Ja den slaknar men kommer igen på engång om frun suger på den då åker vi en repa till

• Anonym (Slak)

Jag tror att det vanliga är att man slaknar efter utlösningen, men vissa män kan köra flera gånger i rad. Jag har läst att de som kan fortsätta direkt antingen är väldigt unga eller så har de börjat med en sådan vana som unga och sedan lyckats hålla liv i den. 

För egen del är jag slut direkt när det har gått. Men jag hade väldigt sen debut, närmare 30, så då är det nog kört med chanserna att kunna komma flera gånger. Jag får vara glad om jag kommer fram till en utlösning. Min fru hade tidigare en pojkvän som kunde fortsätta direkt, och komma både två och tre gånger. Men han var bara drygt 20 och hade varit aktiv i fem, sex år redan.

Praktiskt och skönt för båda när mannen kan flera gånger på raken, men man får ju vara nöjd med den förmåga man har.

• Anders 386

I princip ja, ståndet försvinner. Men det tar nån minut, den tokslaknar ju inte på direkten. Men för min del är samlaget slut när jag kommit, kanske blir några extra tag, men inget som min partner får nån nytta av..

• Anonym (Slak)
    Anders 386 skrev 2017-11-20 09:48:13 följande:

I princip ja, ståndet försvinner. Men det tar nån minut, den tokslaknar ju inte på direkten. Men för min del är samlaget slut när jag kommit, kanske blir några extra tag, men inget som min partner får nån nytta av..

Jo, några stötar till hinner man prestera innan manligheten viker ner sig. Ibland är hon på gång och hoppas på orgasm, så då vill hon gärna ha ut maximalt av ståndet, men det är nästan omöjligt att göra något underverk i de sista sekunderna.
  • Anonym (Hpa)

Jag kan gärna sätta igång med en omgång till men kvinnorna klarar inte av detta pga storleken! Dom blir helt enkelt för ömma efteråt.

• Anonym (Slak)
    Anonym (Hpa) skrev 2017-11-20 12:44:45 följande:

Jag kan gärna sätta igång med en omgång till men kvinnorna klarar inte av detta pga storleken! Dom blir helt enkelt för ömma efteråt.

Jobbigt. Man tycker att det skulle gå lättare andra gången. Fast det tar kanske längre för dig att komma andra gången också.så att det blir för mycket av det goda för partnern?
  • Anonym (Ug)
    Anonym (Hpa) skrev 2017-11-20 12:44:45 följande:

Vad är det för mesiga kvinnor du träffat?
  • Anonym (Julius)

Jag svarar för min kille: ja, den slaknar. Den kan komma igång rätt snabbt igen men då gör det lite ont så det undviks helst.

• Anonym (Herman Von Gottsnopp)

Fråga 1. Nej. Kuken blir slak efter Orgasm elker att man bara tappar fokus. I enskilda fall kan man spruta 2 eller flera gånger på raken. Det är mkt ovanligt dock och kräver mer tur än självkontroll.

Fråga 2. Kuken kan glida ur om tjejen inte putar. Det är dessutom svårt att ha sex doggystyle/ eller ståendes för nästan alla män som inte har en vinkel uppåt. Det finns en logisk förklaring till varför mer än 99 procent av amatörporr sker med killen på knäna eller tjejen i en soffa/ säng och killen står bakom eller står i sängen på knäna. Det är alltså inte doggy. Doggystyle är en av det mest ovanliga sexformena.

Svar på tråden Killar försvinner ståndet efter ni har kommit?