• Anonym (Fx)

Visa upp sin nakna kropp - på ett "legit" sätt

Hej alla glada!

Jo det är så att jag är väldigt förtjust av att visa upp min nakna kropp för folk. Jag blir liksom upphetsad av det fast på ett fint sätt och inte på det där snuskiga sättet där man bara vill runka galet eller blotta sig för nån. Jag skulle vilja hitta några sätt att visa upp mig naken framför folk som liksom "är med" på det. Alltså på ett sätt som inte är sexuellt på så sätt. Svårt att förklara men hoppas att ni förstår när jag säger att jag menar sätt som är "legit" eller "lagliga"

Det första jag tänker på är sånt där när man låter sig bli avmålad naken!

Hoppas ni kan hjälpa mig!????

• Svar på tråden Visa upp sin nakna kropp - på ett "legit" sätt
  • Lena

Krokimodell och nakenbad känns som de rimligaste.

• Anonym (Fx)

Tack, väldigt bra förslag! Men hur är det egentligen i dagens samhälle att sitta helt naken bastun? Kan man gå in i en bastu där både män och kvinnor vistas och sitta där helt näck? Eller vågar man inte ens gå in i herrarnas bastu helt naken utan att folk kollar snett? För mig är det självklart att man är naken i bastun, oavsett om det bara är herrar eller blandat.

• CitronTulo
    Anonym (Fx) skrev 2017-11-20 12:15:48 följande:

Tack, väldigt bra förslag! Men hur är det egentligen i dagens samhälle att sitta helt naken bastun? Kan man gå in i en bastu där både män och kvinnor vistas och sitta där helt näck? Eller vågar man inte ens gå in i herrarnas bastu helt naken utan att folk kollar snett? För mig är det självklart att man är naken i bastun, oavsett om det bara är herrar eller blandat.

Om det är uppdelat på "herr- och dambastu" så antar jag att man inte får gå in i herrarnas bastu.. Men kanske finns det bastu som är för både och? Då bör det väl vara okej att näcka om man vill?
  • Lena

Normalt sett ska du sitt/ligga på en handduk men gör du det är det okej

• Linux1003

Kan du förklara närmare per definition upphetsad på ett fint sätt utan sexuell anspelning, för jag hänger inte riktigt med. Hur kan man bli upphetsad på en naken kropp men utan att det är av sexuell karaktär?

• Anonym (K)

Utöver nakenbad eller nakenbastu är det närmaste jag kommit på att gå i minimal stringbikini på stranden. Många par ögon som dras till mig då.

• Anonym (Haha)
    Anonym (K) skrev 2017-11-20 14:27:34 följande:

Utöver nakenbad eller nakenbastu är det närmaste jag kommit på att gå i minimal stringbikini på stranden. Många par ögon som dras till mig då.

Som kvinna eller man?
  • Ascendere

Krokimodeller brukar vara efterfrågade, men jobbet är svårare än man kan tro eftersom du måste stå blickstilla i upp till ett par minuter.

Men det vore nog en win-win för dig eftersom du får betalt också.

Ta kontakt med ABF eller Studiefrämjandet i närmsta stad, de brukar hålla krokikurser.

• Anonym (K)
    Anonym (Haha) skrev 2017-11-20 14:32:23 följande:

Som kvinna eller man?

Kvinna
  • Anonym (Fx)
    Linux1003 skrev 2017-11-20 13:21:07 följande:

Kan du förklara närmare per definition upphetsad på ett fint sätt utan sexuell anspelning, för jag hänger inte riktigt med. Hur kan man bli upphetsad på en naken kropp men utan att det är av sexuell karaktär?

Ja alltså ja förstår din fråga och att det kanske låter konstigt för många men känner mig väldigt upphetsad av detta men skulle aldrig vilja göra nån sexuellt ofredad eller visa upp mig på olämpligt sätt. Det och att jag känner en jäkla ''självförtroendeboost'' av att visa mig i min naturliga form.
  • Anonym (Fx)

Kanske ska tillägga att jag, TS, är man i mina yngre dagar!Foten i munnen

• Blot tare

På stranden stod det en omklädningshytt. Eftersom plankorna inte var dom bästa så fanns det ett titthål mellan herrarna och damerna. Där kunde man ta en titt på tjejer som bytte om eller visa upp sig för tjejer som spanade i hålet. Men det var långt före # Metoo.

• Anonym (E)
    Anonym (Fx) skrev 2017-11-20 16:15:45 följande:

Kanske ska tillägga att jag, TS, är man i mina yngre dagar!

Modell för någon som vill fotografera dig

Avmålad/ Kroki

Vara ett buffébord på en möhippa

Näcken-tävlingar

Nudistbad

Sola naken på sommaren

PS

Jag tycker inte att du måste dölja din kropp i gemensam bastu om man inte tål naturlighet så basta inte.
Svar på tråden Visa upp sin nakna kropp - på ett "legit" sätt