• Anonym (Rasism!)

    Aladdin asken är RASISTISK!

    Varför heter det PARADIS när det är ljusa praliner och ALADDIN när det är mörka praliner? Jag anser att det är rasism. Jag uppmuntrar er att inte köpa skiten, om ni inte är lika smutsiga som SD-svansen!

  • Svar på tråden Aladdin asken är RASISTISK!
  • Anonym (Är du mupp?)
    Anonym (Rasism!) skrev 2017-11-20 11:09:20 följande:

    Varför heter det PARADIS när det är ljusa praliner och ALADDIN när det är mörka praliner? Jag anser att det är rasism. Jag uppmuntrar er att inte köpa skiten, om ni inte är lika smutsiga som SD-svansen!


    Gå och lägg dig din idiot!
  • Anonym (Rasism!)
    Anonym (Är du mupp?) skrev 2017-11-20 11:12:13 följande:

    Gå och lägg dig din idiot!


    Varför är jag en idiot? För att jag tycker alla är lika mycket värda?
  • Anonym (Men!)

    Herregud då, det har de väl alltid hetat. Eller menar du samma sak som med negerbollar?

  • Anonym (Men!)

    Ja något patetiskt, det finns värre ilandsproblem.

  • Anonym (S)

    Det roligaste med denna tråden är alla idioter som inte fattar att ts är ironisk :D

  • Minimalen
    Anonym (Rasism!) skrev 2017-11-20 11:09:20 följande:

    Varför heter det PARADIS när det är ljusa praliner och ALADDIN när det är mörka praliner? Jag anser att det är rasism. Jag uppmuntrar er att inte köpa skiten, om ni inte är lika smutsiga som SD-svansen!


    Är du så korkad att du inte sett att Aladdin-asken innehåller "en blandning av ljusa och mörka praliner"?
  • Anonym (Åhhh!!!)

    Fy faan va folk har lite att göra. Men sista idioten är väl inte född än... herregud alltså!!

  • Anonym (Mmm)

    Jag tycker det är rasister som köper vaniljglass! Jag känner mig kränkt.....

Svar på tråden Aladdin asken är RASISTISK!