• Anonym (Undrar)

Kan han radera sina sms i efterhand, som jag redan fått och läst?

Något mystiskt händer med mina sms som jag får från xet, och det är de verkar försvinna. Under september skickade han många sms som jag haft som "bevis" på hans beteende. Nu har de försvunnit spårlöst, men mina svar på hans sms finns däremot kvar så det ser ut som jag "pratar med mig själv". Det är jätteskumt.... Sms konversationen ser sedan ut som vanligt igen i oktober med både hans och mina sms.... 
    Han har inte haft någon tillgång alls till min telefon under den här tiden så han kan inte ha gjort något på så sätt. 
    Vet att han gör mycket konstiga saker såsom spelar in alla telefonsamtal han har med alla.
    Kan man långt i efterhand radera sms som man skickat till/på någon annans telefon?

• Svar på tråden Kan han radera sina sms i efterhand, som jag redan fått och läst?
  • Anonym (Undrar)

Ska tillägga att det inte har hänt med någon annans sms i telefonen. 

• Anonym (nej)

Kort svar: nej, bara DU kan radera sms på din mobil. Han kan radera de han skickat till dig på SIN mobil, men de finns ju kvar på din egen mobil. Så troligen har du själv råkat radera, eller så har du ett fel i mobilen som kanske skulle behöva åtgärdas.

• CitronTulo

Meddelanden som man fått via Messenger kan den som skickat radera verkar det som.
    Har sparat en konversation som jag haft med en vän som numera är död, hans anhöriga verkar ha tagit bort det på något sätt för, precis som du beskriver, så finns bara mina meddelanden kvar men inte hans svar..

• Anonym (nej)
    CitronTulo skrev 2017-11-20 15:12:40 följande:
    Meddelanden som man fått via Messenger kan den som skickat radera verkar det som.
    Har sparat en konversation som jag haft med en vän som numera är död, hans anhöriga verkar ha tagit bort det på något sätt för, precis som du beskriver, så finns bara mina meddelanden kvar men inte hans svar..
    Jaha. Jag förutsatte att det var på själva mobilen, inte via Messenger. Så fel man kan ha.
  • Anonym (Creepy..)

Beroende på vilken typ av mobil det är så kan man om man har det kopplat och aktiverat, logga in via webben och radera SMS också. På sin egen telefon då.

Svar på tråden Kan han radera sina sms i efterhand, som jag redan fått och läst?