• Loren

Baby travel paraplyvagn eller Jysk vagn?

Vi behöver en resevagn, hade funderat på den som finns på Jysk (alltså den med suflett) men nu så fick man en kupong på 250 kr från Libero som gäller en paraplysulky från Babytravel, ord pris tror jag var 895 kr. Någon som vet om denna är bra? Även åsikter om den från Jysk är välkomna

• Svar på tråden Baby travel paraplyvagn eller Jysk vagn?
  • ebben

gillar inte jyst rent allmänt.......babytravel känns bättre i mina öron.........

• Loren

Ja, det gör ju det för mig med - men jag har hört från några som var nöjda med JYSK som därför kollade jag på det....Vet inte....

• ebben

Precis-jag vet ju inget om vagnen........

• pattisza

Jag tycker också Jysk är jättedåliga. Barnvagn köper jag där de säljer barnvagnar, inte där de säljer madrasser mm. Förövrigt så undrar jag också hur babytravels vagn är.

• Jörgensen

Jag skulle ha tagit baby travel...
    ALLT som vi och andra har köpt från jysk har gått sönder..
    så jag skulle inte köpa vagn från dom.

• Loren

Oj, vad jag är dålig på att formulera mig så jag just....men så har man ju varit vaken sedan 05 också.... Hoppas på flera åsikter annars blir det väl du & jag ebben

• Loren

Ska kolla på den där Baby Travel istället - känner som ni vad gäller Jysk, allt är så plasigt där på ngt vis. Ska dock köpa deras resesäng, den verkar okej och den sliter man ju inte på som en vagn.

• Comedia

Loren, vi har deras resesäng och är helnöjda. Visst, tungt att släpa på, men den är stabil och rätt lätt att montera upp och ner. Känns i efterhand som ett bra köp måste jag säga!

• Eee

Vi har Babytravels paraplysulky och är kanon nöjda. Har använt den mycket och det har inte varit något som helst problem med den.

• Nina 73

Vi har en jysk-vagn. Valde den för att den var så himla billig, sen är det ju ett jätteplus att den har liggläge tycker jag, det har ju inte en paraplysulky...

• Loren

Comedia: Är deras resesäng ovanligt stor och klumpig alltså? Vi ska flyga och tänkte ta med den, så den kan ju vara bra att veta...
    NIna73: Har ni rest (på flyg) på Jysk vagn? hur håller den?

Tack för era svar!! Gärna fler

• Nina 73

Loren: Nej, det har vi inte. Vi har den bara som extravagn när vi åker och handlar och liknande.

Svar på tråden Baby travel paraplyvagn eller Jysk vagn?