Börjar bli osäker
Hejsan! Jag är ny här!
vet inte riktigt om ja lade tråden på rätt ställe eller ej men de löser sig nog !
De är så här, för snart ett år sedan ( 10 månader) träffade jag en helt underbar tjej!
Allt har varit frid å fröjd, rullat på väldigt bra. Träffas mycket pratar mycket och umgås mycket! Men nu för tre veckor sedan hände något jag inte kan sätta mitt finger på, Helt plötsligt så slutade vi ha sex, som vi då har haft nästan varje dag fram till dess. Och ville bara inte en dag, var ju inget att ens tänka på! Men dagarna gick och vi kommer liksom inte tillbaka, känns som hon pushar iväg mig nu. vill inte bli rörd eller ja får inte röra henne. Vi träffas inte lite mycket och varken smsar eller ringer varandra något större längre. Minsta lilla saken jag gör "fel" blir hon arg, smsade henne 2 gånger i rad igår kväll tex ( med 7 timmars mellanrum) Och de blev ett jäkla liv för detta. Blåste av helg planerna och sa godnatt typ.
Jag frågade henne för att tag sedan vad hon ser oss som, om hon ser oss som ett par eller ej, för ja börjar få väldigt starka känslor för henne och vill liksom veta. Har inte vilja vara för på eller stressa något! ja kände att vi spenderar 5-6 dagar i veckan med varandra även att vi inte bor med varandra. och hon har varit den som har "pushat" på lite i början med att ge mig nyckel, fråga om vi ska träffas och rent ut sagt tjatat att vi ska träffas nästan!
Men jag fick till svar rent ut sagt att hon vill inte stressa på något, och att hon ser mig mer än vän men vill inte binda sig till något. Har även märkt att hon börjar ljuga för mig, hon sa att hon skulle hem till en tjejkompis för ett tag sedan. tänkte väl inte mer på de! Men sedan ett par dagar senare så satt jag och ett par bekanta vi har tillsammans och pratade, kom på tal vad vi har gjort i veckan och då denna säger den ena att hon hade träffat tjejen som min skulle vara hos? och att då min tjej inte hade varit där alls underkvällen, även den kvällen så sluta hon svara helt på mina sms. lovade att ringa när hon kom hem som hon inte gjorde, tänkte överraska henne med att åka till henne när ja slutade jobbet. och var där 6 på morgonen och då var hon fortfarande inte hemma. kom hem en timma senare och sa att hon hade somnat där, men var ändå glad att se mig godnatt.
När jag frågar hur hon mår så säger hon att hon mår bra, är bara lite trött, och att de är mycket just nu med de ena och de andra.
Försöker vara en stöttande person, säger till henne varje dag hur vacker jag tycker hon och säga att jag finns för henne om hon behöver mig , men som sagt även de verkar inte duga längre. Tittar alltid bort och har svårt att hålla ögonkontakt med mig.
Allt detta kanske beror på att jag berättade att jag hade börjat få starka känslor för henne? att de kanske skrämde henne?
Och nu är ja rent ut sagt nästan rädd över att smsa henne för är rädd att hon blir arg, eller irriterad på mig.
Detta går knappt att svara på och blev väldigt långt! De är så att jag inte har någon person jag kan prata ut med om sånt här och behövde väl mer skriva av mig lite!
Får ursäkta om de är svårt att hänga med då jag har dyslexi.
Tack så mycket, ha en fortsatt underbar Fredag!